E-komercijas platformas izvēle suvenīru banknošu pārdošanai
Author
Maskaļonoks, Sandis
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Praudiņš, Kārlis
Date
2025Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalaura darbā tiek pētītas populārākās e-komercijas platformas poligrāfijas izstrādājumu –suvenīru banknošu tirdzniecībai, lai izvērtētu to potenciālu un noteiktu visienesīgāko platformu B2C tirdzniecībai. Darba mērķis ir nolemt kurā/s platformā/s tirdzniecība tiks veikta, izveidot interneta veikala prototipu un uzsākt tirdzniecību. Lēmumi tika balstīti uz platformu noteikumiem, komisijas maksām, tirdzniecības procesiem, izmaksu noteikumiem un klientu atbalsta kvalitāti. Pētījumā analizētas tādas platformas kā Amazon, eBay, Etsy, Temu, Aliexpress un Walmart, Wolt. Veikta potenciālo klientu aptaujāšana, lai izprastu pircēju preferences un uzvedību. Tika veikta produkta reklāmas stratēģijas izstrāde. Pētījuma gaitā autors veica suvenīru banknošu tirdzniecību dažādās e-komercijas platformās. Pētījuma noslēgumā tika veikta tirdzniecības rezultātu analīze. Pētījums balstīts uz zinātniskiem avotiem, nozares datiem un autora praktisko pieredzi. The bachelor thesis studies the most popular e-commerce platforms for the sale of printing products - souvenir banknotes in order to assess their potential and identify the most profitable platform for B2C sales. The aim of the work is to decide on which platform/s the trade will be carried out, to create a prototype webshop and to start the sales. Decisions were based on platform terms, commissions, sales processes, fees terms and quality of customer support. The study analysed platforms such as Amazon, eBay, Etsy, Temu, Aliexpress and Walmart, Wolt. A survey of potential customers was conducted to understand buyer preferences and behaviour. A promotional strategy for the product was developed. In the course of the study, the author conducted the sale of souvenir banknotes on various e-commerce platforms. The study concluded with an analysis of the trading results. The study is based on scientific sources, industry data and the author's practical experience.