• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • English 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Login
View Item 
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Digitālā mārketinga izmantošanas iespējas uzņēmumā ‘’About You’’.

Thumbnail
View/Open
303-108563-Kule_Elizabete_ek22103.pdf (1.110Mb)
Author
Kūle, Elizabete
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Batraga, Anda
Date
2025
Metadata
Show full item record
Abstract
Bakalaura darba tēma ir “Digitālā mārketinga izmantošanas iespējas uzņēmumā ''About You''. Darba mērķis ir darba mērķis ir izvērtēt digitālā mārketinga izmantošanas iespējas uzņēmumā “About You”, analizējot tādus kanālus kā sociālie mediji, e-pasta mārketings, personalizēts saturs un ietekmētāju mārketings, kā arī sniegt priekšlikumus digitālās komunikācijas uzlabošanai, balstoties uz empīriskajiem datiem. Darba uzdevumi ir Izpētīt un analizēt digitālo mārketinga kanālu nozīmi un pielietojumu uzņēmumā “About You”, veicot aptauju par digitālās komunikācijas kanālu uztveri, kā arī izstrādāt secinājumus un priekšlikumus komunikācijas uzlabošanai. Darbs sastāv no ievada un trīs nodaļām – teorētiskās daļas, uzņēmuma digitālā mārketinga analīzes un aptaujas rezultātu apskates ar secinājumiem un priekšlikumiem. Darba apjoms: 67 lapas, 2 pielikumi un 24 bildes. Atslēgvārdi: digitālais mārketings, e-komercija, “About You”, digitālā komunikācija.
 
This study analyses the ways in which the company “About You” applies digital marketing in its daily business. The focus is to learn how the company implements tools such as social media, email, personalized content, and influencers. The goal is also to propose practical solutions for improving digital communication, relying on the data gathered in the project. Therefore, the paper looks at how these digital marketing channels are applied and used at “About You.” A survey was used to find out what the audience thinks about the company’s digital communications. There are three chapters in the thesis: one introduces the subject, one reviews the company’s digital marketing and the third presents the findings of the survey, reaches conclusions, and gives advice. The volume of this work is 67 pages 2 attachments and 24 pictures. Keywords are digital marketing, e-commerce, “About You,” digital communication.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/70329
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses [9009]

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV