Show simple item record

dc.contributor.advisorStabulniece, Laila
dc.contributor.authorDmitrijeva, Jūlija
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte
dc.date.accessioned2025-06-26T01:03:33Z
dc.date.available2025-06-26T01:03:33Z
dc.date.issued2025
dc.identifier.other108564
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/70330
dc.description.abstractBakalaura darba tēma ir “SmartLynx Airlines uzņēmuma mārketinga stratēģijas analīze B2B biznesa modeļa kontekstā”. Mārketings un tā stratēģijas ir būtiski instrumenti mūsdienu uzņēmumu veiksmīgai mērķu sasniegšanai, it īpaši aviācijas nozarē, kur valda milzīga konkurence un regulāri mainīgās tirgus prasības. Šajā pētījumā ir analizēta SmartLynx Airlines mārketinga stratēģija B2B tirgū aviācijas nozarē, kā arī ir izstrādāti priekšlikumi tās uzlabošanai un pilnveidošanai. Bakalaura darba mērķis ir, pamatojoties uz teorētiskiem atzinumiem par B2B tirgus mārketinga stratēģiju īpatnībām un izveidotās SmartLynx Airlines gadījuma izpētes, kas ir uzņēmuma mārketinga speciālistu aptauja, izprast un analizēt uzņēmuma izvēlēto mārketinga stratēģiju, kā arī izstrādāt priekšlikumus uzņēmuma pašreizējās mārketinga stratēģijas uzlabošanai.
dc.description.abstractThe topic of the bachelor thesis is “The analysis of SmartLynx Airlines marketing strategy in the context of B2B business model". Marketing and its strategies are essential tools for the success of modern companies in achieving their goals, especially in the aviation industry where there is huge competition and regularly changing market demands. This study analyses the marketing strategy of SmartLynx Airlines in the B2B market of the aviation industry and develops proposals for its improvement and refinement. The purpose of the bachelor thesis is, based on theoretical findings on the characteristics of marketing strategies in the B2B market and the established case study of SmartLynx Airlines, which is a survey of the company's marketing specialists, to understand and analyze the company's chosen marketing strategy and to develop proposals for improving the company's current marketing strategy.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectEkonomika un uzņēmējdarbība
dc.subjectuzņēmums SmartLynx Airlines
dc.subjectB2B tirgus
dc.subjectmārketinga stratēģija
dc.subjectmārketinga speciālistu aptauja
dc.titleSmartLynx Airlines uzņēmuma mārketinga stratēģijas analīze B2B modeļa kontekstā.
dc.title.alternativeThe analysis of SmartLynx Airlines marketing strategy in the context of B2B business model.
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record