• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • Deutsch 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Einloggen
Dokumentanzeige 
  •   DSpace Startseite
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • Dokumentanzeige
  •   DSpace Startseite
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • Dokumentanzeige
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Projekts: Uzņēmuma “Real Estate Partneri” dibināšana

Thumbnail
Öffnen
303-109485-Hristenko_Karina_kh07003.pdf (4.670Mb)
Autor
Hristenko, Karina
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Rupeika-Apoga, Ramona
Datum
2025
Metadata
Zur Langanzeige
Zusammenfassung
Maģistra darba temats ir “Uzņēmuma “Real Estate Partneri” dibināšana. Maģistra darba mērķis ir izstrādāt biznesa plānu digitālās nekustamā īpašumu aģentūrai, kas darbojas digitālās aģentūras formātā un piedāvā dzīvojamo un komerciālo īpašumu tirdzniecības, īres, nomas pakalpojumus, un izvērtēt tās ieviešanas iespējas Latvijas tirgū. Nekustamā īpašuma aģentūra tiek veidota uz profesionālas kopienas principiem, kur strādās tikai profesionāļi, aģenti ar pieredzi no visas Latvijas uz sadarbības līguma nosacījumiem. Aģentūrai nav paredzēts birojs vai ģeogrāfiskas atrašanās vieta, kas ļauj kompānijai optimizēt izmaksas un maksāt aģentiem augstas komisijas maksas. Uzņēmējdarbībai digitālās transformācijas process ir neizbēgams un nekustamo īpašumu nozarei šī tendence nav izņēmums. Uzņēmums nodrošina tiešsaistes pakalpojumus juridisko, mārketinga, reklāmas un hipotekāro darījumu atbalstu. Šādā veida tehnoloģiju ieviešana var ievērojami paātrināt ikdienas nekustamo īpašumu pirkšana un pārdošanas procesu, kā arī rada iespējas jaunai un ērtai pārdevēja un pircēju mijiedarbības modeļu ieviešanai.
 
The topic of the Master's thesis is “Establishing the Company ‘Real Estate Partneri’”. The aim of the Master's thesis is to develop a business plan for a digital real estate agency that operates in the format of a digital agency and offers services in offers services such as sale, rental, and lease of residential and commercial properties, as well as to evaluate the feasibility of its implementation in the Latvian market. The real estate agency is built on the principles of a professional community that includes professionals, experienced agents from Latvia working based on a Service agreement. The agency does not have a designated office or geographic location, it allows the company to optimize costs and pay high commissions to agents. For business, the process of digital transformation is inevitable, and these trends are no exception for the real estate industry. The company provides online services to support legal, marketing, advertising and mortgage transactions. The introduction of this type of technology can greatly accelerate the process of buying and selling everyday real estate, as well as create opportunities for a new and convenient introduction of models of vendor-buyer interaction.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/70427
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses [9009]

University of Latvia
Kontakt | Feedback abschicken
Theme by 
@mire NV
 

 

Stöbern

Gesamter BestandBereiche & SammlungenErscheinungsdatumAutorenTitelnSchlagwortenDiese SammlungErscheinungsdatumAutorenTitelnSchlagworten

Mein Benutzerkonto

Einloggen

Statistik

Benutzungsstatistik

University of Latvia
Kontakt | Feedback abschicken
Theme by 
@mire NV