Show simple item record

dc.contributor.advisorJēkabsone, Sandra
dc.contributor.authorVenčels, Andris
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte
dc.date.accessioned2025-06-26T01:03:53Z
dc.date.available2025-06-26T01:03:53Z
dc.date.issued2025
dc.identifier.other109710
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/70453
dc.description.abstractMaģistra darba mērķis ir noskaidrot, kādas stratēģijas var izmantot uzņēmēji Austrijas tirgus apgūšanai, kāda no tām Latvijas MVU ir atbilstošākā, kā arī uzzināt, kāda ir Latvijas un Austrijas valsts organizāciju iesaiste un atbalsts tajā. Darba teorētiskajā daļā apskatīta zinātniskā literatūra, kas pieejama par tirgus apgūšanas stratēģijām, veidiem. Savukārt darba analītiskajā daļā apskatītas esošās ekonomiskās attiecības, pēcāk īstenota LIAA un citu organizāciju personāla iztaujāšanu, uzņēmēju intervēšana. Darba noslēgumā autors apkopojis iegūtos rezultātus, viedokli izteikuši arī piesaistītie eksperti, kuri izteica savu viedokli par atbilstošāko tirgus apgūšanas metodi un kopā ar autoru sniedza priekšlikumus turpmākai ekonomiskās sadarbības veicināšanai.
dc.description.abstractThe master's thesis aims to find out what strategies entrepreneurs can use to develop the Austrian market, which of them is most appropriate for Latvian SMEs, as well as to find out what the involvement and support of Latvian and Austrian state organizations is in this. The theoretical part of the thesis reviews the scientific literature on market development strategies and types. In turn, the analytical part of the thesis reviews the existing economic relations, subsequently conducting interviews with the personnel of LIAA and other organizations and interviewing entrepreneurs. At the end of the thesis, the author has summarized the obtained results, and the opinions of the involved experts have also been expressed. They expressed their opinion on the most appropriate market development method and, together with the author, provided proposals for further promotion of economic cooperation.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectEkonomika
dc.subjectEksports
dc.subjectEkonomiskā attīstība
dc.subjectStarpvalstu sadarbība
dc.subjectLatvija
dc.subjectAustrija
dc.titleMaza un vidēja Latvijas uzņēmuma stratēģijas izvēle Austrijas Republikas tirgus apgūšanai, kosmētikas nozares uzņēmuma gadījuma analīze
dc.title.alternativeStrategy Selection of a Small or Medium-Sized Latvian Enterprise for Entering the Market of the Republic of Austria: A Case Study of a Company in the Cosmetics Sector
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record