Show simple item record

dc.contributor.advisorLatkovska, Inga
dc.contributor.authorUžule, Paula
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte
dc.date.accessioned2025-06-26T01:04:11Z
dc.date.available2025-06-26T01:04:11Z
dc.date.issued2025
dc.identifier.other110271
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/70559
dc.description.abstractBakalaura darbā “Vietas identitātes un zīmolvedības loma tūristu piesaistē Koknesē” analizēta Kokneses tūrisma identitāte, tās galvenie elementi un komunikācijas stratēģija, kā arī tas, kā šo identitāti uztver tūristi. Teorētiskajā daļā aplūkotas tūrisma zīmolvedības teorijas, bet empīrisko datu vākšanā izmantots jaukts pētījuma dizains, pētījumam nepieciešamos datus iegūstot no aptaujas, kvantitatīvās kontentanalīzes un eksperimentāla novērojuma. Pētījumā secināts, ka Kokneses tūrisma identitāte balstās uz spēcīgiem vizuālajiem un kultūrvēsturiskiem simboliem, kā Kokneses viduslaiku pilsdrupas. Likteņdārzs un dabas ainavas (Daugava, parks, Pērses upe. Dabas taka), kas konsekventi izmantoti tūrisma komunikācijā. Tomēr tūrisma identitātei trūkst vienotas un stratēģiskas pieejas, kas varētu uzlabot tūristu piesaisti un vietas atpazīstamību ilgtermiņā.
dc.description.abstractThe bachelor's thesis "The Role of Place Identity and Branding in Attracting Tourists to Koknese" analyzes Koknese's tourism identity, its main elements, and communication strategy, as well as how this identity is perceived by tourists. The theoretical part reviews place branding theories in tourism, while a mixed-method research design was applied for empirical data collection, including a survey, quantitative content analysis, and experimental observation. The study concludes that Koknese’s tourism identity is based on strong visual and cultural-historical symbols such as the medieval Koknese Castle ruins, the Garden of destiny, and natural landscapes (the Daugava River, Koknese Park, the Pērse River, and nature trail), which are consistently used in tourism communication. However, the identity lacks a unified and strategic branding approach, which could enhance tourist attraction and place recognition in the long term.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectKomunikācijas zinātne
dc.subjectKoknese
dc.subjectTūrisma identitāte
dc.subjectZīmolvedība
dc.subjectKokneses tēls
dc.subjectKomunikācija
dc.titleVietas identitātes un zīmolvedības loma tūristu piesaistē Koknesē
dc.title.alternativeThe role of place identity and branding in attracting tourists to Koknese
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record