Show simple item record

dc.contributor.advisorLatkovska, Inga
dc.contributor.authorFeldmane, Agnese
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte
dc.date.accessioned2025-06-26T01:04:12Z
dc.date.available2025-06-26T01:04:12Z
dc.date.issued2025
dc.identifier.other110278
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/70562
dc.description.abstractBakalaura darbā “Ilgtspējība kā zīmola komunikācijas elements mazumtirdzniecības uzņēmumos Rimi, Lidl un Maxima” tiek pētīta ilgtspējības nozīme uzņēmumu “Rimi”, “Lidl” un “Maxima” komunikācijā, kā arī noskaidrots uzņēmumu klientu viedokli par ilgtspējības lomu zīmolu tēla veidošanā. Darba teorētiskais pamatojums balstās ilgtspējības jēdziena skaidrojumā un komunikācijas lomas ilgtspējības komunicēšanā, kā arī zīmola teorijā. Darba empīrisko datu vākšanā izmantots jaukts pētījuma dizains, kurā izmantotas 3 pētniecības metodes - kvantitatīvā kontentanalīze, daļēji strukturētās intervijas un aptauja. Darbā secināts, ka ilgtspējības principi ir cieši integrēti “Rimi”, “Lidl” un “Maxima” komunikācijā, veidojot daļu no zīmola tēla. Kā arī secināts, ka ilgtspējības komunikācija ietekmē patērētāju izvēli un uzlabo zīmola tēlu.
dc.description.abstractThe bachelor's thesis “Sustainability as a brand communication element in retail companies Rimi, Lidl and Maxima” examines the importance of sustainability in the communication of companies "Rimi", "Lidl", and "Maxima", as well as investigates the customers' opinions on the role of sustainability in brand image creation. The theoretical foundation of the thesis is based on the explanation of the concept of sustainability and the role of communication in conveying sustainability, as well as brand theory. The empirical data collection is based on a mixed research design using 3 research methods - quantitative content analysis, semi-structured interviews, and a survey. The thesis concludes that the principles of sustainability are closely integrated into the communication of “Rimi”, “Lidl” and “Maxima”, forming part of the brand image. It is also concluded that sustainability communication influences consumer choices and improves brand image.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectKomunikācijas zinātne
dc.subjectilgtspējība
dc.subjectzīmola tēls
dc.subjectRimi
dc.subjectLidl
dc.subjectMaxima
dc.titleIlgtspējība kā zīmola komunikācijas elements mazumtirdzniecības uzņēmumos Rimi, Lidl un Maxima
dc.title.alternativeSustainability as a brand communication element in retail companies Rimi, Lidl and Maxima
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record