Показать сокращенную информацию

dc.contributor.advisorVilūns, Raivis
dc.contributor.authorStepiņa, Evelīna
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte
dc.date.accessioned2025-06-26T01:04:12Z
dc.date.available2025-06-26T01:04:12Z
dc.date.issued2025
dc.identifier.other110281
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/70563
dc.description.abstractBakalaura darbs “Virtuālās realitātes tehnoloģijas lietojums un pieņemšana Latvijā” pētījuma mērķis ir analizēt un izprast kāds ir virtuālās realitātes lietojums, pieņemšana un ilgstpējība Latvijā, kādas ir iedzīvotāju zināšanas par virtuālo realitāti. Darba teorētisko daļu veido tēmas: virtuālās realitātes raksturojums un vēsture, inovāciju difūzijas teorētiskā pieeja, kas sevī ietver indivīdu grupu iedalījumu, konverģences teorija un diverģences teorija. Metodoloģijā aprakstīta ir aptauja, daļēji strukturēta intervija un kontentanalīze. Pētījumā secināts, ka Latvijas iedzīvotājiem ir vispārīgas zināšanas par virtuālo realitāti, tās lietojumu un ilgstspējības iespējām, VR izklaides vietas ir pieprasītas Latvijā un tiek noskaidrotas galvenās komunikācijas stratēģijas, kuras izmanto virtuālās realitātes uzņēmumu īpašnieki.
dc.description.abstractThe aim of the bachelor thesis “Use and Acceptance of Virtual Reality Technology in Latvia” is to analyse and understand the use, acceptance and sustainability of virtual reality in Latvia, as well as people's knowledge about virtual reality. The theoretical part of the thesis consists of the following topics: characteristics and history of virtual reality, diffusion of innovations theoretical approach, which includes the classification of groups of individuals, convergence theory and divergence theory. The methodology described includes a survey, a semi-structured interview and a contingency analysis. The study concludes that the Latvian population has general knowledge about virtual reality, its use and sustainability, VR entertainment venues are in demand in Latvia and the main communication strategies used by VR business owners are identified.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectKomunikācijas zinātne
dc.subjectvirtuālā realitāte
dc.subjecttehnoloģiju lietojums
dc.subjectpieņemšana
dc.subjectilgtspējība
dc.subjectkomunikācija
dc.titleVirtuālās realitātes tehnoloģijas lietojums un pieņemšana Latvijā
dc.title.alternativeUse and acceptance of virtual reality technology in Latvia
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Файлы в этом документе

Thumbnail

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию