Show simple item record

dc.contributor.advisorLatkovska, Inga
dc.contributor.authorMolla, Katarīna
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte
dc.date.accessioned2025-06-26T01:04:13Z
dc.date.available2025-06-26T01:04:13Z
dc.date.issued2025
dc.identifier.other110300
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/70570
dc.description.abstractBakalaura darbs “Skatloga vizuālā komunikācija kā zīmola pārdošanas veicināšanas platforma” pēta, kā zīmoli izmanto skatlogus kā vizuālās komunikācijas instrumentu, kā arī kādus elementus un saturu zīmoli integrē šajā vizuālās komunikācijas veidā, lai piesaistītu potenciālos klientus un veicinātu pārdošanu. Darba teorētiskajā daļā ir aplūkota vizuālā komunikācija, tās elementi, zīmolu komunikācija, kā arī pārdošanas veicināšana. Metodoloģijā apskatītas un izskaidrots izmantotais jauktais pētījuma dizains un izmantotās pētījuma metodes – kvalitatīvā kontentanalīze, aptauja un daļēji strukturētā intervija. Empīriskā daļa ietverti zīmolu H&M, Sinsay, Lindex, Reserved un New Yorker skatlogu kvalitatīvās kontentanalīzes rezultāti, patērētāju aptaujas un daļēji strukturēto interviju rezultāti. Pētījumā secināts, ka skatlogu dizains un tajā iekļautie vizuālās komunikācijas elementi būtiski ietekmē patērētāju uzmanību un veicina pozitīvu vai negatīvu attieksmi pret zīmolu.
dc.description.abstractThe aim of the bachelor thesis “Shop window visual communication as a brand promotion platform” explores how brands use shop window displays as a visual communication tool, as well as what elements and content brands integrate into this form of visual communication to attract potential customers and drive sales. The theoretical part of the work deals with visual communication, its elements, brand communication and sales promotion. The methodology discusses and explains the mixed research design used and the research methods used - qualitative contingency analysis, survey and semi-structured interview. The empirical part includes the results of the qualitative counter-analysis of the H&M, Sinsay, Lindex, Reserved and New Yorker windows, the results of the consumer survey and the semi-structured interviews. The study concludes that window design and the visual communication elements it incorporates have a significan.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectKomunikācijas zinātne
dc.subjectskatlogi
dc.subjectzīmols
dc.subjectvizuālā komunikācija
dc.subjectpārdošanas veicināšana
dc.subjectkomunikācija
dc.titleSkatloga vizuālā komunikācija kā zīmola pārdošanas veicināšanas platforma
dc.title.alternativeShop window visual communication as a brand promotion platform
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record