Zur Kurzanzeige

dc.contributor.advisorLatkovska, Inga
dc.contributor.authorLamba, Līna
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte
dc.date.accessioned2025-06-26T01:04:14Z
dc.date.available2025-06-26T01:04:14Z
dc.date.issued2025
dc.identifier.other110309
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/70576
dc.description.abstractBakalaura darbā “Pārmaiņu komunikācija ar studentiem Latvijas Universitātes fakultāšu reorganizācijas procesā: Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultātes piemērs” tiek pētīta pārmaiņu komunikācija ar studentiem par fakultāšu reorganizāciju, kā arī tiek vērtēts tas, kā šī pārmaiņu komunikācija ietekmēja studentu izpratni par pārmaiņu mērķi, identitāti un piederības sajūtu jaunajai fakultātei. Bakalaura darba teorētisko daļu veido teorijas par komunikācijas konceptu organizāciju komunikācijā, pārmaiņu vadības teorijas, kā arī identitātes koncepts un tā sasaiste ar piederības sajūtu. Darba empīriskā daļa datu ievākšanai izmantotas trīs pētījumu metodes – aptauja, kvantitatīvā kontentanalīze un daļēji strukturētās intervijas. Pētījumā secināts, ka LU fakultāšu reorganizācijas procesā komunikācijai bija būtiska loma studentu informētības veicināšanā un skaidrības radīšanā par pārmaiņu mērķiem. Studentu identitāte un piederības sajūta netika būtiski ietekmēta, atsevišķi aspekti, piemēram, fakultātes jaunais nosaukums, raisīja zemāku piederības sajūtu. Rezultāti apstiprina, ka pārmaiņu komunikācija ir cieši saistīta gan ar izpratnes veidošanu, gan identitātes pielāgošanas procesiem.
dc.description.abstractThe bachelor's thesis “Change Communication with Students During the Process of Faculty Reorganization at the University of Latvia: The Case of the Faculty of Economics and Social Sciences” explores how communication about faculty reorganization was conducted with students, as well as how this communication influenced students understanding of the change objectives, their identity, and their sense of belonging to the new faculty. The theoretical part of the thesis includes theories on communication within organizational contexts, change management theories, and the concept of identity and its connection to the sense of belonging. The empirical part of the study is based on three research methods – a survey, quantitative content analysis, and semi-structured interviews. The study concludes that communication played a crucial role in increasing student awareness and clarity about the objectives of the reorganization process at the University of Latvia. While students' identity and sense of belonging were not significantly affected, certain aspects, such as the new faculty name, contributed to a decreased sense of affiliation. The results confirm that change communication is closely linked to both the development of understanding and the process of identity adjustment.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectKomunikācijas zinātne
dc.subjectpārmaiņu komunikācija
dc.subjectorganizāciju komunikācija
dc.subjectidentitāte
dc.subjectpiederības sajūta
dc.titlePārmaiņu komunikācija ar studentiem Latvijas Universitātes fakultāšu reorganizācijas procesā: Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultātes piemērs
dc.title.alternativeChange Communication with Students During the Process of Faculty Reorganization at the University of Latvia: The Case of the Faculty of Economics and Social Sciences
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Dateien zu dieser Ressource

Thumbnail

Das Dokument erscheint in:

Zur Kurzanzeige