• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • русский 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

“Sportland Latvija” zīmola loma veselīga dzīvesveida veicināšanā Latvijā, izmantojot reklamējošos video Instagram platformā 2024. gadā

Thumbnail
Открыть
303-110316-Petrova_Aleksandra_ap22148.pdf (3.663Mb)
Автор
Petrova, Aleksandra
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Ardava-Āboliņa, Laura
Дата
2025
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
Šis bakalaura darbs ir veltīts zīmola “Sportland Latvija” darbības izpētei veselīga dzīvesveida popularizēšanas kontekstā, analizējot 2024. gadā Instagram platformā ievietotos video reklāmas materiālus, kuri ieguvuši vairāk nekā 20 tūkst. skatījumu. Darbā analizētas zīmola mārketinga pieejas, lai veidotu auditorijas lojalitāti, kā arī novērtēta video reklāmas ietekme uz patērētāju uztveres veidošanos. Darbs sastāv no teorētiskās, metodoloģiskās un empīriskās daļas. Teorētiskajā daļā tiek apskatīti veselīga dzīvesveida popularitāti ietekmējošie faktori, digitālā mārketinga nozīme, kā arī pārliecināšanas metodes, kas tiek izmantotas reklāmas komunikācijā. Metodoloģiskajā daļā aprakstīta kombinētās pētniecības pieejas – gan kvalitatīvās, gan kvantitatīvās – izmantošana, iekļaujot video kontentanalīzi, mērķauditorijas aptauju un interviju ar fokusgrupām.
 
This bachelor's thesis is dedicated to examining the activities of the brand “Sportland Latvjia” in the context of promoting healthy lifestyle by analyzing video advertising materials posted on the Instagram platform in 2024 that have gained more than 20,000 views. The work analyzes brand marketing approaches to build audience loyalty, as well as assesses the impact of video advertising on the formation of consumer perception. The work consists of a theoretical, methodological and empirical part. The theoretical part examines the factors influencing the popularity of a healthy lifestyle, the role of digital marketing, as well as the persuasive techniques used in advertising communication. The methodological part describes the use of a combined research approach - both qualitative and quantitative - including video content analysis and a target audience survey.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/70581
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses [9009]

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

Войти

Статистика

Просмотр статистики использования

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV