Zur Kurzanzeige

dc.contributor.advisorKotovs, Svjatoslavs
dc.contributor.authorKravcovs, Igors
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte
dc.date.accessioned2025-06-26T01:04:15Z
dc.date.available2025-06-26T01:04:15Z
dc.date.issued2025
dc.identifier.other110320
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/70583
dc.description.abstractBakalaura darba “Azartspēļu mārketings sporta kontekstā Latvijā: “OlyBet”, “Optibet”, “Tonybet” un “Synottip” piemēru analīze no 2022. gada līdz 2024. gadam” mērķis ir noskaidrot, kā sporta tematika tiek lietota azartspēļu un totalizatoru reklāmas saturā un kā sacensības sajūta palīdz sasniegt azartspēļu reklāmas mērķus. Bakalaura darbs tiek izstrādāts, analīzejot azartspēļu reklāmas vizuālos elementus, tekstus un vēstījumus sociālajos medijos, aplūkojot teoriju par pārliecināšanas komunikāciju, kā arī novērtējot reklāmas stratēģijas ētisko aspektu un potenciālo ietekmi uz sabiedrību. Pētījuma daļā izmantotas metodes: semiotikas analīze, daļēji strukturētā intervija, kvantitatīvā kontentanalīze un kvalitatīvā piemērus analīze. Darba ietvaros secināts, ka sporta tematika un pārliecināšanas komunikācija tiek izmantota totalizatoru uzņēmumiem kā reklāmas izplatīšanas stratēģija un satur nozīmīgu lomu azartspēļu sociālo kontu satura veidošanā.
dc.description.abstractThe aim of the bachelor " Gambling marketing in the sports-related context in Latvia: "Olybet", "Optibet", "Tonybet" and "Synottip" cases analysis from 2022 to 2024" is determine how sport-related themes are used in gambling and sport-betting advertising content and how the feeling of competition helps to achieve advertising goals. The bachelor's thesis is developed by analyzing the visual elements, texts, and messages of gambling advertisements on social media, examining the theory of persuasive communication, and assessing the ethical aspects of advertising strategies and their potential impact on society. The methods used in the research include semiotic analysis, semi-structured interview, quantitative content analysis and qualitative case study analysis. The study concludes that sports themes and persuasive communication are used by betting companies as an advertising strategy and play a significant role for the content of social media accounts related to gambling.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectKomunikācijas zinātne
dc.subjectazartspēles
dc.subjectreklāmas stratēģija
dc.subjectpārliecināšanas komunikācija
dc.subjectsociālie mediji
dc.subjectsporta pasākumi
dc.titleAzartspēļu mārketings sporta kontekstā Latvijā: “Olybet”, “Optibet”, “Tonybet” un “Synottip” piemēru analīze no 2022. gada līdz 2024. gadam
dc.title.alternativeGambling marketing in the sports-related context in Latvia: "Olybet", "Optibet", "Tonybet" and "Synottip" cases analysis from 2022 to 2024
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Dateien zu dieser Ressource

Thumbnail

Das Dokument erscheint in:

Zur Kurzanzeige