Показать сокращенную информацию

dc.contributor.advisorStabulniece, Laila
dc.contributor.authorAvots, Kārlis
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte
dc.date.accessioned2025-06-26T01:04:17Z
dc.date.available2025-06-26T01:04:17Z
dc.date.issued2025
dc.identifier.other110411
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/70595
dc.description.abstractBakalaura darba mērķis ir izpētīt mārketinga vēstījuma tekstu ietekmi digitālā mārketinga efektivitātē, balstoties uz zinātniskās literatūras analīzi, uzņēmuma “iPhonePhotographySchool” digitālā mārketinga komunikācijas stratēģijas analīzi, kā arī eksperta interviju ar šī uzņēmuma dibinātāju Emīlu Pakārkli, kā arī praktiska digitālas pārdošanas lapas piemēra izstrādi uzņēmumam MINDWAVE SIA. Darba ietvaros tika pielietotas starptautiski atzītu autoru J. Edwardsa, R. Brunsona un citu autoru mārketinga tekstu struktūras, kā arī veikts eksperiments – pārdošanas lapas izstrāde Latvijas uzņēmumam, lai pārbaudītu šo metožu praktisko pielietojamību Latvijas tirgū. Pētījuma rezultāti liecina, ka kvalitatīvi izstrādāti mārketinga vēstījuma teksti būtiski uzlabo digitālā mārketinga rezultātus, ja tie tiek atbilstoši pielietoti, bet teorētiskās zināšanas vien nav pietiekamas – nepieciešams tās pielāgot un testēt praksē konkrētā tirgū un auditorijā. Bakalaura darba secinājumi var kalpot kā pamats uzņēmumiem, kuri vēlas uzlabot savu digitālo mārketingu, balstoties uz pārdomātiem, psiholoģiski precīzi pielāgotiem un strukturētiem mārketinga vēstījuma tekstiem. Bakalaura darbs sastāv no 3 nodaļām. Kopējais darba apjoms ir 88 lapaspuse, 1 tabula, 25 attēli, 2 pielikumi un izmantoti 26 literatūras avoti.
dc.description.abstractThe aim of the bachelor's thesis is to explore the impact of copywriting on the effectiveness of digital marketing, based on an analysis of scientific literature, a case study of the digital marketing communication strategy of the company iPhonePhotographySchool, an expert interview with the company's founder Emils Pakarklis, as well as the development of a practical digital sales page example for the company MINDWAVE SIA. The research applies internationally recognized copywriting structures by authors such as J. Edwards, R. Brunson, and others. Additionally, a practical experiment—a full sales page for a Latvian business—was conducted to test the real-world applicability of these methods in the local market. The results show that well-crafted copywriting can significantly improve digital marketing performance when applied correctly, but theoretical knowledge alone is not sufficient—strategies must be adapted and tested in practice within specific markets and audiences. The conclusions of this thesis may serve as a foundation for companies looking to improve their digital marketing by developing well-considered, psychologically precise, and strategically structured copywriting. The bachelor’s thesis consists of 3 chapters. The total length of the thesis is 89 pages, including 1 table, 25 figures, 2 appendices, and 26 referenced sources.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectEkonomika un uzņēmējdarbība
dc.subjectMārketinga vēstījuma teksti
dc.subjectCopywriting
dc.subjectdigitālais mārketings
dc.subjectmārketinga komunikācija
dc.subjectmārketinga stratēģijas
dc.titleMārketinga vēstījuma tekstu ietekmes novērtējums digitālā mārketinga efektivitātes kontekstā.
dc.title.alternativeImpact assessment of copywriting on the effectiveness of digital marketing.
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Файлы в этом документе

Thumbnail

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию