Показать сокращенную информацию

dc.contributor.advisorMedne, Ilze
dc.contributor.authorBremze, Alise
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte
dc.date.accessioned2025-06-26T01:04:19Z
dc.date.available2025-06-26T01:04:19Z
dc.date.issued2025
dc.identifier.other110758
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/70611
dc.description.abstractMaģistra darba tēma ir “Digitālā mārketinga komunikācija “Orkla Latvija” ekonomiskās vides izmaiņu apstākļos”. Darba mērķis ir, pamatojoties uz digitālā mārketinga komunikācijas teorijas atziņām, ekspertu intervijām un uzņēmuma "Orkla Latvija" klientu aptaujas rezultātiem, izpētīt un novērtēt uzņēmuma "Orkla Latvija" digitālā mārketinga komunikāciju ietekmi uz patērētāja rīcību un izstrādāt priekšlikumus digitālā mārketinga komunikācijas pilnveidošanai. Lai sasniegtu darba mērķi, autore izvirzīja vairākus darba uzdevumus, kas saistīti ar digitālā mārketinga komunikācijas teorētisko aspektu izpēti, četru uzņēmuma “Orkla Latvija” zīmolu digitālā mārketinga komunikācijas novērtējumu ekonomiskās vides izmaiņu apstākļos un pētījumu par digitālā mārketinga komunikācijas pilnveides iespējām, uz pētījumā iegūtajiem datiem, izdarot secinājumus un sniedzot priekšlikumus. Darba struktūru veido trīs nodaļas, secinājumi, priekšlikumi, izmantotās literatūras saraksts un pielikumi. Maģistra darbs kopējais apjoms ir 113 lapaspuses, 8 tabulas, 20 attēli, 23 pielikumi, pētījuma veikšanai izmantoti 86 literatūras avoti.
dc.description.abstractThe topic of the Master’s thesis is “Digital Marketing Communication of Orkla Latvia under Changing Economic Conditions.” The aim of the thesis is to explore and evaluate the impact of Orkla Latvia’s digital marketing communication on consumer behavior, based on insights from digital marketing communication theory, expert interviews, and a customer survey, and to develop proposals for improving the company’s digital marketing communication. To achieve the aim of the thesis, the author set several tasks related to the theoretical exploration of digital marketing communication, the evaluation of digital communication strategies of four Orkla Latvija brands in the context of economic changes, and a study on potential improvements based on the collected data, leading to conclusions and proposals. The thesis is structured into three chapters, followed by conclusions, proposals, a list of references, and appendices. The total volume of the thesis is 113 pages, 8 tables, 20 figures, 23 appendices, and 86 sources of literature were used to conduct the research.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectVadībzinātne
dc.subjectDigitālā mārketinga komunikācija
dc.subjectDigitālā mārketinga komunikācijas kanāli
dc.subjectEkonomiskās vides izmaiņas
dc.subject"Orkla Latvija"
dc.titleDigitālā mārketinga komunikācija "Orkla Latvija" ekonomiskās vides izmaiņu apstākļos
dc.title.alternativeDigital Marketing Communication of Orkla Latvija under Changing Economic Conditions
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesis


Файлы в этом документе

Thumbnail

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию