dc.contributor.advisor | Vigule, Dagnija | |
dc.contributor.author | Kalniņa, Viktorija | |
dc.contributor.other | Latvijas Universitāte. Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte | |
dc.date.accessioned | 2025-06-28T01:04:24Z | |
dc.date.available | 2025-06-28T01:04:24Z | |
dc.date.issued | 2025 | |
dc.identifier.other | 108193 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/70655 | |
dc.description.abstract | Kvalifikācijas darba tēma: 4-5 gadus vecu bērnu saskarsmes prasmju sekmēšana lomu rotaļās. Kvalifikācijas darba autors: Viktorija Kalniņa. Darba zinātniskais vadītājs: Dr. paed. Dagnija Vigule. Pētījuma mērķis: Teorētiski un empīriski pētīt lomu rotaļu kā 4-5 gadus vecu bērnu saskarsmes prasmju sekmētāju. Darba teorētiskā daļa: Saskarsmes jēdziena skaidrojums dažādu autoru - psihologu un pedagogu skatījumā. Saskarsmes prasmju nozīme bērnu attīstībā. 4-5 gadus vecu bērnu attīstības raksturojums pētījuma kontekstā. Rotaļa – bērna saskarsmes un dzīves prasmju sekmētāja Darba empīriskā daļa: Pētījuma sākumā tika veikts bērnu saskarsmes prasmju novērtējums. Tad notika pedagoģiskā izmēģinājuma darbība - pedagogs iesaistījās bērnu lomu rotaļās. Pētījuma nobeigumā apkopoti rezultāti un to analīze. Kvalifikācijas darba apjoms: 43 lpp., 9 tabulas, 6 attēli, izmantoti 41 literatūras avots. Pētījuma bāze: X pirmsskolas izglītības iestādes 4-5 gadus vecu bērnu grupa. | |
dc.description.abstract | Title of the qualification paper: Enhancing 4-5 year old children’s communication skills through role-playing games. Author of the work: Viktorija Kalniņa. Scientific supervisor of the work: Dr. paed. Dagnija Vigule. Purpose of the research: Theoretically and empirically study role-playing game as an enhancer of communication skills of 4-5 year old children. Theoretical part of the work: The concept of communication from the point of view of various authors in scholarly literature. The importance of communication skills in the development of children. Characteristics of the development of 4-5 year old children in the context of the study. Game - a promoter of children’s communication and life skills. Empirical part of the work: An assessment of children’s communication skills was carried out at the beginning of the study. Then a pedagogical pilot activity took place - the teacher engaged in children’s role-playing games. At the end of the study, the results were summarized and analysed. The paper consists of: 43 pages, 9 tables, 6 figures, 41 literature sources were used. Research base: Preschool X, 4-5 year old children’s group. | |
dc.language.iso | lav | |
dc.publisher | Latvijas Universitāte | |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | |
dc.subject | Izglītības zinātnes | |
dc.subject | Pirmsskola | |
dc.subject | Saskarsmes prasmes | |
dc.subject | Lomu rotaļa | |
dc.subject | 4-5 gadus veci bērni | |
dc.title | 4-5 gadus vecu bērnu saskarsmes prasmju sekmēšana lomu rotaļās | |
dc.title.alternative | Enhancing 4-5 year old children’s communication skills through role-playing games | |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | |