Show simple item record

dc.contributor.advisorVigule, Dagnija
dc.contributor.authorKalniņa, Viktorija
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte
dc.date.accessioned2025-06-28T01:04:24Z
dc.date.available2025-06-28T01:04:24Z
dc.date.issued2025
dc.identifier.other108193
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/70655
dc.description.abstractKvalifikācijas darba tēma: 4-5 gadus vecu bērnu saskarsmes prasmju sekmēšana lomu rotaļās. Kvalifikācijas darba autors: Viktorija Kalniņa. Darba zinātniskais vadītājs: Dr. paed. Dagnija Vigule. Pētījuma mērķis: Teorētiski un empīriski pētīt lomu rotaļu kā 4-5 gadus vecu bērnu saskarsmes prasmju sekmētāju. Darba teorētiskā daļa: Saskarsmes jēdziena skaidrojums dažādu autoru - psihologu un pedagogu skatījumā. Saskarsmes prasmju nozīme bērnu attīstībā. 4-5 gadus vecu bērnu attīstības raksturojums pētījuma kontekstā. Rotaļa – bērna saskarsmes un dzīves prasmju sekmētāja Darba empīriskā daļa: Pētījuma sākumā tika veikts bērnu saskarsmes prasmju novērtējums. Tad notika pedagoģiskā izmēģinājuma darbība - pedagogs iesaistījās bērnu lomu rotaļās. Pētījuma nobeigumā apkopoti rezultāti un to analīze. Kvalifikācijas darba apjoms: 43 lpp., 9 tabulas, 6 attēli, izmantoti 41 literatūras avots. Pētījuma bāze: X pirmsskolas izglītības iestādes 4-5 gadus vecu bērnu grupa.
dc.description.abstractTitle of the qualification paper: Enhancing 4-5 year old children’s communication skills through role-playing games. Author of the work: Viktorija Kalniņa. Scientific supervisor of the work: Dr. paed. Dagnija Vigule. Purpose of the research: Theoretically and empirically study role-playing game as an enhancer of communication skills of 4-5 year old children. Theoretical part of the work: The concept of communication from the point of view of various authors in scholarly literature. The importance of communication skills in the development of children. Characteristics of the development of 4-5 year old children in the context of the study. Game - a promoter of children’s communication and life skills. Empirical part of the work: An assessment of children’s communication skills was carried out at the beginning of the study. Then a pedagogical pilot activity took place - the teacher engaged in children’s role-playing games. At the end of the study, the results were summarized and analysed. The paper consists of: 43 pages, 9 tables, 6 figures, 41 literature sources were used. Research base: Preschool X, 4-5 year old children’s group.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectIzglītības zinātnes
dc.subjectPirmsskola
dc.subjectSaskarsmes prasmes
dc.subjectLomu rotaļa
dc.subject4-5 gadus veci bērni
dc.title4-5 gadus vecu bērnu saskarsmes prasmju sekmēšana lomu rotaļās
dc.title.alternativeEnhancing 4-5 year old children’s communication skills through role-playing games
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record