Zur Kurzanzeige

dc.contributor.advisorEglīte, Inese
dc.contributor.authorBlāķe, Dace
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte
dc.date.accessioned2025-06-28T01:04:26Z
dc.date.available2025-06-28T01:04:26Z
dc.date.issued2025
dc.identifier.other108207
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/70662
dc.description.abstractDarba autore ir novērojusi digitālo platformu potenciālu pirmsskolas izglītības procesā. Ar šo pētījumu autore vēlas pārbaudīt digitālo platformu sniegtās iespējas tieši lasītprasmes sekmēšanā 3. pirmsskolas izglītības posma (5 - 6 gadi) bērniem. Darba mērķis: Pētīt un praktiski pārbaudīt digitālo platformu izmantošanu lasītprasmes sekmēšanā pirmsskolas 3. pirmsskolas izglītības posmā. Pētījuma gaitā tika analizēts bērnu sniegums sešos ar lasītprasmes pamatiem saistītos kritērijos pirms un pēc mērķtiecīgas digitālo mācību platformu ieviešanas. Pētījuma teorētiskajā daļā tiek apskatītas atziņas par digitālo platformu izmantošanu lasītprasmes sekmēšanā, kas guvušas apstiprinājumu arī darba empīriskajā daļā. Digitālo platformu izmantošana lasītprasmes apguves procesā var būt efektīvs līdzeklis dažādu lasītprasmes aspektu attīstīšanai, nodrošinot interaktīvu un bērniem saistošu mācību vidi. Digitālo platformu pielietošanas iespējas lasītprasmes sekmēšanā ir daudzveidīgas un pielāgojamas atbilstoši bērnu individuālajām vajadzībām un mācību mērķiem. Atslēgas vārdi: Digitālās platformas, lasītprasme, sekmēšana, pirmsskola, 3. pirmsskolas izglītības posms.
dc.description.abstractThe author of the work has observed the potential of digital platforms in the preschool education process. Through this research, the author aims to examine the opportunities provided by digital platforms specifically in promoting literacy among children in the 3rd stage of preschool education (ages 5 - 6). Research aim: To explore and practically test the use of digital platforms in promoting literacy in the 3rd stage of preschool education. During the course of the research, children’s performance was analyzed based on six criteria related to early reading skills, both before and after the targeted implementation of digital learning platforms. The theoretical part of the study reviews insights on the use of digital platforms to support reading skills development, which are confirmed by the findings in the empirical part. The use of digital platforms in the reading acquisition process can be an effective tool for developing various aspects of reading skills, providing an interactive and engaging learning environment for children. The possibilities for using digital platforms to support reading development are diverse and can be adapted to meet individual learning needs and goals. Keywords: Digital platforms, reading skills, promotion, preschool, 3rd stage of preschool education.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectIzglītības zinātnes
dc.subjectDigitālās platformas
dc.subjectlasītprasme
dc.subjectsekmēšana
dc.subjectpirmsskola
dc.subject3. pirmsskolas izglītības posms.
dc.titleDigitālās platformas lasītprasmes sekmēšanai 3. pirmsskolas izglītības posmā
dc.title.alternativeDigital platforms for promoting reading literacy in the 3rd stage of preschool education
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Dateien zu dieser Ressource

Thumbnail

Das Dokument erscheint in:

Zur Kurzanzeige