Show simple item record

dc.contributor.advisorGaleniece, Ilze
dc.contributor.authorLeite-Barsuka, Samanta
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte
dc.date.accessioned2025-06-28T01:04:31Z
dc.date.available2025-06-28T01:04:31Z
dc.date.issued2025
dc.identifier.other108338
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/70686
dc.description.abstractAutore: Samanta Leite-Barsuka Kvalifikācijas darba tēma: Kustību rotaļas kā līdzeklis valodas attīstības veicināšanai bērniem 4–5 gadu vecumā. Pētījuma darba vadītāja: Mg. Edu. Ilze Galeniece. Darba mērķis ir izpētīt, kā kustību rotaļas ietekmē bērnu valodas attīstību vecumā no četriem līdz pieciem gadiem. Teorētiskajā daļā aplūkotas bērna valodas attīstības īpatnības, kustību rotaļu nozīme pirmsskolas vecuma bērniem, kā arī analizētas pedagoģiskās un psiholoģiskās atziņas par šo jomu. Empīriskajā daļā, izmantojot novērošanu un pedagogu anketēšanu, analizētas 13 bērnu valodas prasmes. Pētījuma rezultāti apliecina, ka kustību rotaļas sekmē bērnu komunikācijas prasmes, stāstīt prasmi un fonoloģisko apziņu. Darba apjoms – 33 lpp., 3 tabulas, 7 attēli, 3 pielikumi, 34 literatūras avoti.
dc.description.abstractAuthor: Samanta Leite-Barsuka. Title of the qualification paper: Movement Activities as a Means of Fostering Language Development in Children Aged 4–5 Years Supervisor: Mg. Edu. Ilze Galeniece The aim of the study is to explore how movement games influence the language development of children aged four to five. The theoretical part examines the specific features of language development in early childhood, the role of movement games for preschool-aged children, as well as relevant pedagogical and psychological insights in this field. The empirical part, based on observation and a teacher questionnaire, examines the language skills of 13 children. The research findings confirm that movement activities promote children's communication skills, storytelling abilities, and phonological awareness. The paper comprises 33 pages, includes 3 tables, 7 figures, 3 appendix, and 34 bibliographic sources.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectIzglītības zinātnes
dc.subjectvalodas attīstība
dc.subjectkustību rotaļas
dc.subjectfonoloģiskā apziņa
dc.subjectkomunikācijas prasmes
dc.subjectstāstīt prasme
dc.titleKustību rotaļas kā līdzeklis valodas attīstības veicināšanai bērniem 4-5 gadu vecumā
dc.title.alternativeMovement activities as a means of fostering language development in children aged 4–5 years
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record