Interaktīvās spēles lasītprasmes apguvē 4-5 gadu vecumā pirmsskolā
Author
Lapsa, Marika
Co-author
Latvijas Universitāte. Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte
Advisor
Vilka, Ilze
Date
2025Metadata
Show full item recordAbstract
Darba autore: Marika Lapsa Kvalifikācijas darba tēma: Interaktīvās spēles lasītprasmes apguvē 4 -5 gadu vecumā pirmsskolā. Mērķis: izpētīt interaktīvo spēļu izmantošanas iespējas burtu apguvē 4 – 5 gadus veciem bērniem pirmsskolā. Darbā tiek teorētiski un praktiski analizētas interaktīvo spēļu izmantošanas iespējas burtu apguves procesā 4-5 gadus veciem bērniem. Pētījuma norises laikā aprobēts interaktīvo spēļu kopums. Interaktīvās spēles ir īpaši lietderīgas bērniem ar izteiktu vajadzību pēc kustības un aktīvas darbības, jo tās ļauj mācīties dabiski – caur kustību, spēli un iesaisti, tādējādi uzlabojot uzmanības noturību un mācību efektivitāti. Darbs sastāv no 32 lapaspusēm, 39 izmantotiem literatūras avotiem, 6 attēliem, 3 tabulām, 1 pielikuma. Atslēgas vārdi: burtu apguve, interaktīvās spēles, 4-5 gadus veci bērni. Author of the paper: Marika Lapsa Title of qualification paper: Interactive Games for learning reading skills in preschool at the children at the age of 4-5 The aim: To explore the possibilities of using interactive games for teaching letters to 4–5-year-old children in a preschool setting. This paper provides both theoretical and practical analysis of the use of interactive games in the process of letter learning among 4–5-year-old preschoolers. A set of interactive games was developed and tested during the research. These games proved to be particularly effective for children with a strong need for movement and active engagement, as they enable learning in a natural way, through movement, play, and involvement, thereby improving attention span and learning outcomes. The paper consists of 31 pages, includes 39 references, 6 figures, 3 tables and 1 appendices. Keywords: letter learning, interactive games, 4–5-year-old children.