• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • русский 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Daļas izpratnes veidošana matemātikā 4.klasēs

Thumbnail
Открыть
299-108581-Bremane_Iveta_ib16016.pdf (3.592Mb)
Автор
Bremane, Iveta
Co-author
Latvijas Universitāte. Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte
Advisor
Mencis, Jānis
Дата
2025
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
Diplomdarbā aplūkota daļas izpratnes veidošanās 4.klasēs tematā “ko nozīmē daļa no veselā?”. Daļu apguve ir viena no sarežģītākajām tēmām pamatskolā, tādēļ tās apguves izpētes process ir īpaši svarīgs. Šajā darbā apskatīts daļas jēdziens un daļas izpratnes veidošanās process, novērtēts skolēnu izpratnes līmenis un skolēnu izvēlēto uzdevumu risināšanas stratēģiju ietekme uz pārbaudes rezultātiem. Darbs sastāv no 3 nodaļām un 14 pielikumiem. Darbā izmantoti 25 literatūras avoti, 49 attēli un 6.tabulas.
 
This study examinates development of fraction understanding in 4th grade within the topic “what does a part of a whole mean?”. Learning fractions is one of the most complex topics in elementary school, which is why the process of studying its acquisition is especially important. This work explores the concept of a fraction and the process of developing an understanding of fractions, evaluates students' level of comprehension, and analyzes the impact of students’ chosen problem-solving strategies on assessment results. The thesis consists of 3 chapters and 14 appendices. It includes 25 literature sources, 49 figures, and 6 tables.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/70746
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses [11858]

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

Войти

Статистика

Просмотр статистики использования

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV