Show simple item record

dc.contributor.advisorLinde, Inga
dc.contributor.authorSaviča, Nataļja
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte
dc.date.accessioned2025-06-28T01:04:53Z
dc.date.available2025-06-28T01:04:53Z
dc.date.issued2025
dc.identifier.other108643
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/70764
dc.description.abstractŠajā diplomdarbā tiek pētīta digitālo rīku loma angļu valodas gramatikas prasmju pilnveidē 5. klasēs. Pētījuma mērķis ir salīdzināt digitālo un tradicionālo metožu efektivitāti gramatikas apguvē. Pētījumā piedalījās divas grupas: Eksperimentālā klase, kurā papildus tika izmantoti interaktīvi tiešsaistes rīki, un Tradicionālā klase, kurā tika izmantoti drukātus materiālus un darba burtnīcu. Skolēnu progress tika novērtēts, izmantojot testus, atsauksmes un pašnovērtējumu. Rezultāti liecina, ka digitālie rīki būtiski palielina skolēnu motivāciju un iesaisti, bet gramatikas sniegumu rezultāti palika līdzīgi tradicionālajai klasei. Darba autore uzsver tehnoloģiju integrēšanas nozīmi valodas apguvē, vienlaikus saglabājot tradicionālās metodes, kas papildina, nevis aizstāj viena otru.
dc.description.abstractThis diploma paper explores the role of digital tools in enhancing English grammar skills in Grade 5. The aim of the research is to compare the effectiveness of digital and traditional methods in grammar learning. The study was conducted with two groups: an experimental class using interactive online tools, and a traditional class using printed materials and a Workbook. Pupils’ progress was assessed through tests, feedback, and self-evaluation. The results of this research show that digital tools significantly increase learners’ motivation and engagement, but the results of grammar achievement remained similar to the traditional class. The author highlights the importance of integrating technology into language teaching while still using traditional methods that complement rather than substitute each other.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectIzglītības zinātnes
dc.subjectdigitālie rīki
dc.subjectgramatika
dc.subjectangļu valoda
dc.subjectinduktīvā metode
dc.subjectdeduktīvā metode
dc.titleDigitālo rīku loma angļu valodas gramatikas prasmju uzlabošanā 5.klasē
dc.title.alternativeThe Role of Digital Tools in Enhancing English Grammar Skills in Grade 5
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record