Skaitļa sastāva apguve pirmsskolas izglītības 3.posmā
Author
Leice, Laura
Co-author
Latvijas Universitāte. Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte
Advisor
Buboviča, Jana
Date
2025Metadata
Show full item recordAbstract
Kvalifikācijas darba temats ir “Skaitļa sastāva apguve pirmsskolas izglītības 3. posmā”. Pētījuma mērķis ir pētīt, kādas metodes un paņēmieni jāizmanto mācību procesā, lai 5 - 6 gadus veci bērni sekmīgi gūtu zināšanas par skaitļa sastāvu. Kvalifikācijas darbs sastāv no divām daļām- teorētiskās un empīriskās daļas. Teorētiskajā daļā veikta psihologu un pedagogu atziņu izpēte par bērnu vecumposmu īpatnībām, skaitļa sastāva apguvi konkrētajā vecumposmā un mācību vides nozīmi mācību procesā. Teorētiskā daļa balstās uz I.Helmanes, I.Stangaines, D.Vigules, A.Randohas pētījumiem un atziņām. Pētījumā atspoguļota darba autores pētnieciskā darbība un pētījuma metodes, skaidrota pētījuma gaita, veikta pētījumā iegūto rezultātu analīze. Kvalifikācijas darbā ir 46 lappuses. Atslēgas vārdi: pirmsskolas 3.posms, skaitļa sastāvs, teorētiskās atziņas, empīriskais pētījums The topic of the qualification paper is “Acquisition of Number Composition in the Third Stage of Preschool Education.” The aim of the research is to explore the methods and techniques that support effective acquisition of number composition among children aged 5 to 6 within the preschool educational process. The qualification paper consists of two parts: the theoretical part and the empirical part. The theoretical part examines insights from psychologists and educators regarding the developmental characteristics of children at this age, the specifics of learning number composition, and the role of the learning environment in the educational process. The theoretical framework is based on the research and findings of I. Helmane, I. Stangaine, D. Vigule, and A. Randoha. The empirical part presents the author’s research activities and methodology, describes the course of the study, and provides an analysis of the obtained results. The qualification paper comprises 46 pages. Keywords: third stage of preschool education, number composition, theoretical framework, empirical research.