Zur Kurzanzeige

dc.contributor.advisorBuboviča, Jana
dc.contributor.authorLeice, Laura
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte
dc.date.accessioned2025-06-28T01:04:56Z
dc.date.available2025-06-28T01:04:56Z
dc.date.issued2025
dc.identifier.other108666
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/70778
dc.description.abstractKvalifikācijas darba temats ir “Skaitļa sastāva apguve pirmsskolas izglītības 3. posmā”. Pētījuma mērķis ir pētīt, kādas metodes un paņēmieni jāizmanto mācību procesā, lai 5 - 6 gadus veci bērni sekmīgi gūtu zināšanas par skaitļa sastāvu. Kvalifikācijas darbs sastāv no divām daļām- teorētiskās un empīriskās daļas. Teorētiskajā daļā veikta psihologu un pedagogu atziņu izpēte par bērnu vecumposmu īpatnībām, skaitļa sastāva apguvi konkrētajā vecumposmā un mācību vides nozīmi mācību procesā. Teorētiskā daļa balstās uz I.Helmanes, I.Stangaines, D.Vigules, A.Randohas pētījumiem un atziņām. Pētījumā atspoguļota darba autores pētnieciskā darbība un pētījuma metodes, skaidrota pētījuma gaita, veikta pētījumā iegūto rezultātu analīze. Kvalifikācijas darbā ir 46 lappuses. Atslēgas vārdi: pirmsskolas 3.posms, skaitļa sastāvs, teorētiskās atziņas, empīriskais pētījums
dc.description.abstractThe topic of the qualification paper is “Acquisition of Number Composition in the Third Stage of Preschool Education.” The aim of the research is to explore the methods and techniques that support effective acquisition of number composition among children aged 5 to 6 within the preschool educational process. The qualification paper consists of two parts: the theoretical part and the empirical part. The theoretical part examines insights from psychologists and educators regarding the developmental characteristics of children at this age, the specifics of learning number composition, and the role of the learning environment in the educational process. The theoretical framework is based on the research and findings of I. Helmane, I. Stangaine, D. Vigule, and A. Randoha. The empirical part presents the author’s research activities and methodology, describes the course of the study, and provides an analysis of the obtained results. The qualification paper comprises 46 pages. Keywords: third stage of preschool education, number composition, theoretical framework, empirical research.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectIzglītības zinātnes
dc.subjectskaitļa sastāvs
dc.subjectpirmsskolas 3. posms
dc.subjectempīriskais pētījums
dc.subjectLeice
dc.subjectteorētiskās atziņas
dc.titleSkaitļa sastāva apguve pirmsskolas izglītības 3.posmā
dc.title.alternativeAcquisition of the composition of the number in Phase 3 of pre-primary Education
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Dateien zu dieser Ressource

Thumbnail

Das Dokument erscheint in:

Zur Kurzanzeige