Rotaļa kā sensoro prasmju veicinātāja 1,5 - 3 gadus veciem bērniem pirmsskolā
Author
Reņķe, Līga
Co-author
Latvijas Universitāte. Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte
Advisor
Randoha, Antra
Date
2025Metadata
Show full item recordAbstract
Kvalifikācijas darba nosaukums: "Rotaļa kā sensoro prasmju veicinātāja 1,5–3 gadus veciem bērniem pirmsskolā" Kvalifikācijas darba autors: Vārds Uzvārds Atslēgas vārdi: rotaļa, sensorās prasmes, 1,5–3 gadus veci bērni, pirmsskola. Teorētiskā darba daļa: tika aplūkotas atziņas par 1,5–3 gadus vecu bērnu psiholoģisko raksturojumu, sensorām prasmēm, īpaši tausti un redzi, kā arī par rotaļas nozīmi šajā vecumposmā. Empīriskā darba daļa: tika aprakstīta pētījuma gaita, metodoloģija un iegūtie rezultāti: rotaļa ir ļoti veiksmīga sensoro prasmju veicinātāja 3 gadus veciem bērniem pirmsskolā un būtiskais jauno zināšanu apgūšanas veids, ar to palīdzību pētījuma gaitā katra bērna rezultāti būtiski uzlabojas. Darbam ir 51 lapaspuses, 5 attēli, 16 tabulas, 31 bibliogrāfiskā saraksta vienības. Title of the Qualification Paper: "Play as a Promoter of Sensory Skills for Children Aged 1.5 to 3 Years in Preschool" Author of the Qualification Paper: Name Surname Keywords: play, sensory skills, children aged 1.5–3 years, preschool Theoretical Part of the Paper: This section discusses insights into the psychological characteristics of children aged 1.5 to 3 years, sensory skills—particularly touch and vision—as well as the importance of play during this developmental stage. Empirical Part of the Paper: This section describes the research process, methodology, and results obtained: play is a highly effective promoter of sensory skills in 3-year-old preschool children and serves as a key method for acquiring new knowledge. During the course of the study, each child’s results showed significant improvement through play-based activities. The paper consists of 51 pages, 5 images, 16 tables, and 31 bibliographic references.