dc.contributor.advisor | Randoha, Antra | |
dc.contributor.author | Reņķe, Līga | |
dc.contributor.other | Latvijas Universitāte. Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte | |
dc.date.accessioned | 2025-06-28T01:04:57Z | |
dc.date.available | 2025-06-28T01:04:57Z | |
dc.date.issued | 2025 | |
dc.identifier.other | 108680 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/70785 | |
dc.description.abstract | Kvalifikācijas darba nosaukums: "Rotaļa kā sensoro prasmju veicinātāja 1,5–3 gadus veciem bērniem pirmsskolā" Kvalifikācijas darba autors: Vārds Uzvārds Atslēgas vārdi: rotaļa, sensorās prasmes, 1,5–3 gadus veci bērni, pirmsskola. Teorētiskā darba daļa: tika aplūkotas atziņas par 1,5–3 gadus vecu bērnu psiholoģisko raksturojumu, sensorām prasmēm, īpaši tausti un redzi, kā arī par rotaļas nozīmi šajā vecumposmā. Empīriskā darba daļa: tika aprakstīta pētījuma gaita, metodoloģija un iegūtie rezultāti: rotaļa ir ļoti veiksmīga sensoro prasmju veicinātāja 3 gadus veciem bērniem pirmsskolā un būtiskais jauno zināšanu apgūšanas veids, ar to palīdzību pētījuma gaitā katra bērna rezultāti būtiski uzlabojas. Darbam ir 51 lapaspuses, 5 attēli, 16 tabulas, 31 bibliogrāfiskā saraksta vienības. | |
dc.description.abstract | Title of the Qualification Paper: "Play as a Promoter of Sensory Skills for Children Aged 1.5 to 3 Years in Preschool" Author of the Qualification Paper: Name Surname Keywords: play, sensory skills, children aged 1.5–3 years, preschool Theoretical Part of the Paper: This section discusses insights into the psychological characteristics of children aged 1.5 to 3 years, sensory skills—particularly touch and vision—as well as the importance of play during this developmental stage. Empirical Part of the Paper: This section describes the research process, methodology, and results obtained: play is a highly effective promoter of sensory skills in 3-year-old preschool children and serves as a key method for acquiring new knowledge. During the course of the study, each child’s results showed significant improvement through play-based activities. The paper consists of 51 pages, 5 images, 16 tables, and 31 bibliographic references. | |
dc.language.iso | lav | |
dc.publisher | Latvijas Universitāte | |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | |
dc.subject | Izglītības zinātnes | |
dc.subject | Sensorās prasmes | |
dc.subject | Rotaļa | |
dc.subject | Pirmsskola | |
dc.subject | Bērna attīstība | |
dc.subject | Pedagoģiskais process | |
dc.title | Rotaļa kā sensoro prasmju veicinātāja 1,5 - 3 gadus veciem bērniem pirmsskolā | |
dc.title.alternative | Play as a Promoter of Sensory Skills for Children Aged 1.5 to 3 Years in Preschool | |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | |