Show simple item record

dc.contributor.advisorLatkovska, Evija
dc.contributor.authorKoļesņikova, Alise
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte
dc.date.accessioned2025-06-28T01:05:00Z
dc.date.available2025-06-28T01:05:00Z
dc.date.issued2025
dc.identifier.other108699
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/70797
dc.description.abstractPētījuma mērķis ir izpētīt trīs klasvadības stratēģiju rezultātus, kas tika īstenotas, lai radītu un veicinātu pozitīvas uzvedības modeļus 4. klasē. Balstoties uz autores profesionālo pieredzi, pētījumā tiek izpētīta trīs konkrētu klases vadības stratēģiju izmantošana, kas izstrādātas, lai stiprinātu pozitīvu uzvedību – Smiley sistēma, ClassDojo un pozitīvās uzvedības intervences sistēma. Pētījums tika veikts no 2024. gada decembra līdz 2025. gada aprīlim ar 23 skolēniem pamatskolā Latvijā, un tas atklāja, ka kombinētā pieeja uzlaboja skolēnu iesaistīšanos, atbildību un skolotāju un skolēnu saziņu. Rezultāti uzsver konsekventu, pozitīvu pastiprināšanas metožu nozīmi un liecina par to tālākas piemērošanas iespējām plašākā izglītības kontekstā.
dc.description.abstractThe aim of the research is to explore the outcomes of the three classroom management strategies implemented to create and foster positive behaviour models in Grade 4. Drawing on the author's professional experience, the study explores the use of three specific classroom management strategies designed to reinforce positive behaviour - the Smiley system, ClassDojo, and the positive behavioural intervention system. Conducted between December 2024 and April 2025 with 23 students in a primary school in Latvia, the case study revealed that the combined strategy approach improved student engagement, accountability, and teacher-student communication. Findings underscore the value of consistent, positive reinforcement methods and suggest further application within broader educational contexts. Keywords: classroom management, positive reinforcement, English lessons, digital age, generation Alpha, positive behavioural intervention and support.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectIzglītības zinātnes
dc.subjectKlasvadība
dc.subjectPozitīvs pastiprinājums
dc.subjectPozitīva uzvedības intervence un atbalsts
dc.subjectAngļu valodas mācību stundas
dc.subjectDigitālais laikmets
dc.titleKlasvadības stratēģijas sākumskolas skolēnu pozitīvas uzvedības modeļu izveidei un veicināšanai angļu valodas stundās
dc.title.alternativeClassroom Management Strategies to Create and Foster Primary School Students' Positive Bahaviour Models in English Lessons
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record