dc.contributor.advisor | Laganovska, Egija | |
dc.contributor.author | Jegorova, Aiga | |
dc.contributor.other | Latvijas Universitāte. Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte | |
dc.date.accessioned | 2025-06-28T01:05:04Z | |
dc.date.available | 2025-06-28T01:05:04Z | |
dc.date.issued | 2025 | |
dc.identifier.other | 108732 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/70810 | |
dc.description.abstract | Kvalifikācijas darba autors ir Aiga Jegorova. Darba vadītāja ir Mg.paed. Egija Laganovska. Darbs izstrādāts par mūsdienās aktuālu tematu: Barboleta platformas izmantošana 5 – 6 gadus vecu mazākumtautību bērnu latviešu valodas apguvē. Pētījuma mērķis – analizēt zinātnisko literatūru un veikt pētījumu par vārdu krājuma paplašināšanu latviešu valodā, izmantojot Barboleta līdzsvara platformu. Pētījuma uzdevumi: 1. Izzināt 5 - 6 gadus vecu mazākumtautību bērnu latviešu valodas apguves paņēmienus; 2. Noskaidrot latviešu valodas prasmes bērniem pirmsskolas mācību programmas III posmā; 3. Izpētīt pedagoģisko pieredzi, kā Barboleta līdzsvara platforma sekmē 5-6 gadus vecu mazākumtautību bērnu latviešu valodas vārda krājumu pilnveidošanu; 4. Apkopot un analizēt pētījumā iegūtos datus; 5. Analizēt iespējamās grūtības un ieguvumus 5 – 6 gadus veco mazākumtautību bērnu latviešu valodas vārdu krājuma pilnveidošanu, izmantojot Barboleta līdzsvara platformu. Pētījuma metodes: teorētiskā metode (literatūras analīze) un empīriskā metode (pedagoģiskie novērojumi, pedagoģiskā izmēģinājuma darbība, iegūto datu analīze un secinājumi). Darba saturs: 28 lapas, 4 attēli, 2 tabulas, 5 pielikums, 15 izmantotie informācijas un literatūras avoti. Atslēgvārdi: valoda, izglītība, mazākumtautības, līdzsvara platforma. | |
dc.description.abstract | The author of the qualification work is Aiga Jegorova. Thesis supervisor is Mg.paed. Eggie Laganowska.Egija Laganovska The work has been developed on a topic of current importance: the use of the Barboleta platform for learning the Latvian language of 5 - 6-year-old minority children. The aim of the study is to analyze scientific literature and carry out a study on the expansion of vocabulary in Latvian using the Barboleta balance Platform. Study tasks: 1. To know the methods of learning the Latvian language of children of 5 - 6-year-old ethnic minorities. 2. To clarify the Latvian language skills of children in stage III of the pre-school curriculum. 3. To explore the pedagogical experience in how the Barboleta balance Platform contributes to the improvement of Latvian vocabulary stock of 5–6-year-old minority children. 4. Collect and analyses data from the study. 5. Analyse possible difficulties and benefits in improving the Latvian vocabulary of 5 - 6-year-old minority children using the Barboleta balance Platform. Study methods: theoretical method (literature analysis) and empirical method (pedagogical observations, pedagogical pilot activity, analysis of data obtained and conclusions). Work content: 28 pages, 4 images, 2 tables, 5 attachment, 15 sources of information and literature used. Keywords: language, education, minorities, balance platform. | |
dc.language.iso | lav | |
dc.publisher | Latvijas Universitāte | |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | |
dc.subject | Izglītības zinātnes | |
dc.subject | valoda | |
dc.subject | izglītība | |
dc.subject | mazākumtautības | |
dc.subject | līdzsvara platforma | |
dc.title | Barboleta platformas izmantošana 5-6 gadus vecu mazākumtautību bērnu latviešu valodas apguvē | |
dc.title.alternative | The use of the Barboleta Platform in Latvian Language Acquisition for 5-6 Year-Old Minority Children | |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | |