Show simple item record

dc.contributor.advisorZīriņa, Tija
dc.contributor.authorSkavitova, Vlada
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte
dc.date.accessioned2025-06-28T01:05:04Z
dc.date.available2025-06-28T01:05:04Z
dc.date.issued2025
dc.identifier.other108742
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/70812
dc.description.abstractDarba autors: Vlada Skavitova Kvalifikācijas darba nosaukums: “Bērnu pozitīvas uzvedības veicināšana pirmsskolas izglītības 3.posmā” Darba vadītāja: prof. Dr. psych Tija Zīriņa Pētījuma mērķis: teorētiski pētīt un praktiski pārbaudīt bērnu pozitīvas uzvedības veicināšanas iespējas pirmsskolas izglītības 3.posmā. Darba ietvaros tika analizēta psiholoģiskā un pedagoģiskā literatūra par uzvedības regulēšanu vecākajā pirmsskolas vecumā. Pētījuma mērķis bija izpētīt pedagoģiskās pieejas, kas veicina pozitīvu uzvedību, lai bērni justos droši, cienīti un pieņemti. Tika izstrādāti ieteikumi pedagogiem, lai uzlabotu bērnu uzvedību un veidotu atbalstošu mācību vidi. Kvalifikācijas darba apjoms: 33 lappuses, 2 tabulas, 1 attēls, 20 avoti. Atslēgas vārdi: uzvedība, uzvedības veicināšana, pedagoģiskais process, vecākais pirmsskolas vecums.
dc.description.abstractAuthor: Vlada Skavitova Title: Promoting Positive Behavior in the Third Stage of Preschool Education Supervisor: Professor Dr. psych. Tija Zīriņa The aim of the study: To theoretically explore and practically examine the possibilities of promoting positive behavior in children during the third stage of preschool education. The study analyzed psychological and pedagogical literature on behavior regulation in older preschool children. The aim was to explore pedagogical approaches that promote positive behavior, ensuring children feel safe, respected, and accepted. Practical recommendations for educators were developed to improve children's behavior and create a supportive learning environment. The volume of the work: 33 pages, 2 tables, 1 figure, 20 references. Keywords: behavior, behavior promotion, pedagogical process, older preschool age.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectIzglītības zinātnes
dc.subjectuzvedība
dc.subjectuzvedības veicināšana
dc.subjectpedagoģiskais process
dc.subjectvecākais pirmsskolas vecums
dc.titleBērnu pozitīvas uzvedības veicināšana pirmsskolas izglītības 3. posmā
dc.title.alternativePromoting children’s positive behavior in the third stage of preschool education
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record