Показать сокращенную информацию

dc.contributor.advisorUmmere-Tillberga, Linda
dc.contributor.authorZīle, Signija
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte
dc.date.accessioned2025-06-28T01:05:05Z
dc.date.available2025-06-28T01:05:05Z
dc.date.issued2025
dc.identifier.other108743
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/70813
dc.description.abstractKvalifikācijas darba tēma ir „Dabas materiālu izmantošana radošās darbības sekmēšanai 2. Vecumposmam.”. Pētījuma aktualitāti nosaka mūsdienu pirmsskolas izglītības tendence pievērst uzmanību bērnu radošuma veicināšanai un ilgtspējīgai attīstībai, izmantojot dabai draudzīgus materiālus. Dabas materiāli rosina bērnu iztēli, maņu uztveri un radošo domāšanu, veicinot dziļāku izpratni par apkārtējo vidi. Darba mērķis ir izpētīt un analizēt, kā dabas materiālu izmantošana var sekmēt 3–5 gadus vecu bērnu radošo darbību pirmsskolas izglītības procesā. Pētījumā analizēta pedagoģiskā un psiholoģiskā literatūra, veikta bērnu radošo aktivitāšu novērošana un pedagoģiskās situācijas izstrāde un īstenošana. Rezultāti liecina, ka regulāra un mērķtiecīga dabas materiālu izmantošana veicina bērnu iniciatīvu, pašizpausmi un radošo domāšanu. Darbā sniegti ieteikumi pedagogiem radošu aktivitāšu plānošanai ar dabas materiāliem.
dc.description.abstractThe topic of the qualification paper is “The Use of Natural Materials to Promote Creative Activity in the Second Age Group.” The relevance of the research is determined by the current trends in preschool education, which emphasize fostering children’s creativity and promoting sustainable development through the use of environmentally friendly materials. Natural materials stimulate children's imagination, sensory perception, and creative thinking, encouraging a deeper understanding of the surrounding environment. The aim of the study is to explore and analyze how the use of natural materials can promote the creative activity of 3–5-year-old children within the preschool education process. The research includes an analysis of pedagogical and psychological literature, observation of children’s creative activities, as well as the development and implementation of a pedagogical situation. The results show that regular and purposeful use of natural materials promotes children's initiative, self-expression, and creative thinking. The paper provides recommendations for teachers on how to plan creative activities using natural materials.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectIzglītības zinātnes
dc.subjectRadošums
dc.subjectBērnu attīstība
dc.subjectDabas materiāli
dc.subjectRadošā izmēģinājumdarbība
dc.titleDabas materiālu izmantošana radošās darbības sekmēšanai 2. Vecumposmam
dc.title.alternativeThe Use of Natural Materials to Promote Creative Activity in the Second Age Group
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Файлы в этом документе

Thumbnail

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию