Show simple item record

dc.contributor.advisorSeile, Elza
dc.contributor.authorNikolajeva, Linda
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte
dc.date.accessioned2025-06-28T01:05:15Z
dc.date.available2025-06-28T01:05:15Z
dc.date.issued2025
dc.identifier.other108961
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/70849
dc.description.abstractDiplomdarbā „Drāmas elementu izmantošana Aspazijas dzejas apguvē 7. klasē” tiek pētītas drāmas elementu integrācijas iespējas Aspazijas dzejas apguvē 7. klasē un to ietekme uz skolēnu motivāciju mācīties, daiļdarba izpratni un spēju analizēt un interpretēt Aspazijas dzeju. Diplomdarba mērķis ir noskaidrot, vai drāmas elementu izmantošana motivē skolēnus aktīvāk iesaistīties mācību procesā un palīdz tiem labāk izprast un interpretēt dzeju. Pētījumā ir trīs nodaļas. Pirmajā nodaļā aplūkota drāmas elementu izmantošana kā metode Aspazijas dzejas apguvē, sniegts ieskats literatūras mācību priekšmeta specifikā, drāmas jēdziena raksturojumā, kā arī Aspazijas personībā un tās dzejas specifikā drāmas kontekstā. Otrajā nodaļā aprakstīta skolotāja sagatavošanās darbam klasē, pievēršoties vecumposma īpatnībām, tostarp iekļaujot mācību satura atlases un organizācijas plānojumu. Trešajā nodaļā aprakstīta drāmas elementu integrācijai Aspazijas dzejā veltīto stundu norise un izvērtējums.
dc.description.abstractThe diploma thesis „The use of dramatic elements in the learning of Aspazija's poetry in the 7th grade” explores the possibilities of integrating dramatic elements in the learning of Aspazija's poetry in the 7th grade and their impact on students' motivation to learn, understanding of the work of art, and ability to analyze and interpret Aspazija's poetry. The aim of the diploma thesis is to determine whether the use of dramatic elements motivates students to be more actively involved in the learning process and helps them better understand and interpret poetry. The study consists of three chapters. The first chapter examines the use of drama elements as a method in learning Aspazija's poetry, provides insight into the specifics of the literature subject, the characterization of the concept of drama, as well as Aspazija's personality and the specifics of her poetry in the context of drama. The second chapter describes the teacher's preparation for work in the classroom, focusing on the specifics of the age group, including the planning of the selection and organization of teaching content. The third chapter describes the course and evaluation of lessons dedicated to the integration of drama elements into Aspazija's poetry.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectIzglītības zinātnes
dc.subjectdrāma
dc.subjectdrāmas elementi
dc.subjectAspazija
dc.subjectdzeja
dc.titleDrāmas elementu izmantošana Aspazijas dzejas apguvē 7. klasē
dc.title.alternativeThe use of drama elements in the study of Aspazija’s poetry in the 7th grade
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record