dc.contributor.advisor | Marsone, Staņislava | |
dc.contributor.author | Lielmane, Sandra | |
dc.contributor.other | Latvijas Universitāte. Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte | |
dc.date.accessioned | 2025-06-28T01:05:19Z | |
dc.date.available | 2025-06-28T01:05:19Z | |
dc.date.issued | 2025 | |
dc.identifier.other | 109002 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/70862 | |
dc.description.abstract | Diplomdarbā analizētas digitālo rīku izmantošanas iespējas skolēnu izziņas intereses veicināšanai sociālo zinību stundās pamatskolā. Pētījuma mērķis ir izpētīt un analizēt digitālo rīku izmantošanas iespējas skolēnu izziņas intereses veicināšanā sociālo zinību stundās pamatskolā. Pētījuma gaitā iegūtie rezultāti parāda, ka digitālie rīki būtiski veicina skolēnu izziņas interesi, īpaši uzlabojot emocionālo iesaisti, jautātkāri un refleksiju. Vienlaikus identificēti izaicinājumi - laika un resursu ierobežojumi, nevienmērīga pieeja un pedagogu atbalsta nepieciešamība. | |
dc.description.abstract | The diploma thesis analyses the possibilities of using digital tools to promote students’ cognitive interest in social studies classes at the primary school level. The aim of the research is to study and analyse the potential of digital tools in enhancing students’ cognitive interest in social studies lessons in primary education. The results obtained during the research show that digital tools significantly contribute to fostering students’ cognitive interest, particularly by improving emotional engagement, curiosity, and reflection. At the same time, challenges have been identified—limited time and resources, unequal access, and the need for teacher support. | |
dc.language.iso | lav | |
dc.publisher | Latvijas Universitāte | |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | |
dc.subject | Izglītības zinātnes | |
dc.subject | digitālie rīki | |
dc.subject | izziņas interese | |
dc.subject | sociālās zinības | |
dc.subject | pamatskola | |
dc.title | Digitālo rīku iespējas skolēnu izziņas intereses veicināšanai sociālo zinību stundās pamatskolā | |
dc.title.alternative | The Potential of Digital Tools in Enhancing Students’ Cognitive Engagement in Social Studies Lessons at the Primary School Level | |
dc.type | info:eu-repo/semantics/masterThesis | |