Show simple item record

dc.contributor.advisorMarsone, Staņislava
dc.contributor.authorLielmane, Sandra
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte
dc.date.accessioned2025-06-28T01:05:19Z
dc.date.available2025-06-28T01:05:19Z
dc.date.issued2025
dc.identifier.other109002
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/70862
dc.description.abstractDiplomdarbā analizētas digitālo rīku izmantošanas iespējas skolēnu izziņas intereses veicināšanai sociālo zinību stundās pamatskolā. Pētījuma mērķis ir izpētīt un analizēt digitālo rīku izmantošanas iespējas skolēnu izziņas intereses veicināšanā sociālo zinību stundās pamatskolā. Pētījuma gaitā iegūtie rezultāti parāda, ka digitālie rīki būtiski veicina skolēnu izziņas interesi, īpaši uzlabojot emocionālo iesaisti, jautātkāri un refleksiju. Vienlaikus identificēti izaicinājumi - laika un resursu ierobežojumi, nevienmērīga pieeja un pedagogu atbalsta nepieciešamība.
dc.description.abstractThe diploma thesis analyses the possibilities of using digital tools to promote students’ cognitive interest in social studies classes at the primary school level. The aim of the research is to study and analyse the potential of digital tools in enhancing students’ cognitive interest in social studies lessons in primary education. The results obtained during the research show that digital tools significantly contribute to fostering students’ cognitive interest, particularly by improving emotional engagement, curiosity, and reflection. At the same time, challenges have been identified—limited time and resources, unequal access, and the need for teacher support.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectIzglītības zinātnes
dc.subjectdigitālie rīki
dc.subjectizziņas interese
dc.subjectsociālās zinības
dc.subjectpamatskola
dc.titleDigitālo rīku iespējas skolēnu izziņas intereses veicināšanai sociālo zinību stundās pamatskolā
dc.title.alternativeThe Potential of Digital Tools in Enhancing Students’ Cognitive Engagement in Social Studies Lessons at the Primary School Level
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record