Show simple item record

dc.contributor.advisorZīriņa, Tija
dc.contributor.authorOsko, Anna
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte
dc.date.accessioned2025-06-28T01:05:22Z
dc.date.available2025-06-28T01:05:22Z
dc.date.issued2025
dc.identifier.other109040
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/70878
dc.description.abstractBakalaura darba temats. Matemātisko rotaļu izmantošana bērnu domāšanas attīstībā pirmsskolas izglītības 1. vecumposmā. Bakalaura darba autore. Anna Osko. Mērķis. Teorētiski pētīt un praktiski pārbaudīt matemātisko rotaļu izmantošanu bērnu domāšanas attīstībā pirmskolas izglītības 1.posmā. Atslēga vārdi. matemātiskās prasmes, rotaļas, domāšana, attīstība. Darba teorētiskajā daļā aplūkoti bērnu attīstības īpatnības agrīnā vecumā, tika izzināti matemātisko prasmju veidošanās 1,6 – 3 gados. Kā arī grūtības, kuras var sastapt šajā vecumposmā, mācot bērnus. Arī apkopota informācija par rotaļu lomu mācību procesā. Empīriskā daļā tika veikts pedagoģiskais pētījums Olaines pirmsskolas izglītības iestādē “X”, kurā piedalījās 8 bērni. Izmantojot vērošanas un izmēģinājuma darbību, analizēta matemātisko rotaļu ietekme uz bērnu domāšanu un matemātisko prasmju attīstību. Pētījuma beigās tika izvirzīti secinājumi. Bakalaura darba apjoms. 50 lpp. Pielikuma apjoms. 5 lpp. Attēlu skaits. 11. Tabulu skaits. 7. Izmantotās literatūras skaits. 38.
dc.description.abstractThe topic of bachelor work: Using Mathematical Games in the Development of Children’s Thinking in Primary Education 1,6 to 3 years. Autgor of the bachelor work: Anna Osko. The purpose: To the theoretically study and practically test the use of the mathematical games in the development of children’s thinking in the first stage of preschool education. Key words: mathematical skills, game, play, thinking, development. The theoretical part of the work deals with the peculiarities of the children’s development at an early age; the formation of mathematical skills at the age of 1,6 – 3 years; the difficulties that can be encountered at this age whet teaching children and the role of play in the learning process were explored. In the empirical part, a pedagogical study was carried out in the Olaine pre-school educational institution “X”, in the 8 children participated. Through observation and experimental activity, the influence of mathematical play on children’s thinking and development of the mathematical skills was analyzed. At the and of the work, the following conclusions. Volume of bachelor work: 50 pages. Volume of the appendix: 5 pages. Number of images: 11. Number of tables: 7. Number of used literature: 38.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectIzglītības zinātnes
dc.subjectmatemātiskās prasmes
dc.subjectrotaļas
dc.subjectdomāšana
dc.subjectattīstība
dc.titleMatemātisko rotaļu izmantošana bērnu domāšanas attīstībā pirmsskolas izglītības 1. vecumposmā
dc.title.alternativeUsing mathematical games in the development of children's thinking in pre-primary education 1.5 to 3 years
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record