• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • русский 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Mācību materiālu izlase tēmas “Mārketinga aktivitāšu plānošana” apguvei mācību priekšmetā “Dizains un tehnoloģijas II”

Thumbnail
Открыть
299-110597-Jaunzeme_Madara.Marta_mj21057.pdf (18.39Mb)
Автор
Jaunzeme, Madara Marta
Co-author
Latvijas Universitāte. Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte
Advisor
Kampmane, Kristīne
Дата
2025
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
Bakalaura darbs “Mācību materiālu izlase temata “Mārketinga aktivitāšu plānošana” apguvei mācību priekšmetā “Dizains un tehnoloģijas II” tika veidots ar mērķi izveidot materiālu izlases (grozus) konkrētajam tematam. Darba teorētiskajā daļā tika pētīta informācija par mārketinga attīstību un nozīmīgumu, dažādām mārketinga aktivitātēm un mācību materiālu veidiem, kā arī kritērijiem, pēc kuriem var tos izvērtēt un veidot. Pētījuma empīriskajā daļā tika izstrādāts tematiskais plāns, vērtēšanas kritēriji, veikta pedagoģiskā izmēģinājuma darbība, kā arī analizētas skolēnu aptaujas par pētījuma laikā aprobētajiem mācību materiāliem. Pētījuma rezultātā tika secināts, ka materiāli, kas ir veidoti, ievērojot 4 galvenos principus, ir atbilstoši temata apguvei.
 
The bachelor thesis “Selection of Teaching and Learning Materials for the Topic "Marketing Activity Planning" in the Subject "Design and Technology II” was created with the aim of developing curated sets (bundles) of materials for the the specified topic. In the theoretical part of the thesis, information was explored regarding the development and significance of marketing, various marketing activities, and types of learning materials, as well as criteria for their evaluating and developing them. The empirical part of the study included the development of a thematic plan and assessment criteria, pedagogical piloting and analysis of student surveys on the learning materials tested during the study. The study concluded that the materials developed in accordance with four key principles are suitable for mastering the topic.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/71041
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses [11858]

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

Войти

Статистика

Просмотр статистики использования

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV