dc.contributor.advisor | Latkovska, Evija | |
dc.contributor.author | Krastiņa, Elīna | |
dc.contributor.other | Latvijas Universitāte. Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte | |
dc.date.accessioned | 2025-06-28T01:06:23Z | |
dc.date.available | 2025-06-28T01:06:23Z | |
dc.date.issued | 2025 | |
dc.identifier.other | 110627 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/71047 | |
dc.description.abstract | Bakalaura darba tēma ir izvēlēta lai izpētītu, kā digitālā stāstniecība var tikt izmantota vārdu krājuma praktizēšanai 6. klases angļu valodas stundās. Tika veikts gadījuma pētījums, lai noskaidrotu digitālu komiksu veidošanas efektivitāti angļu valodas vārdu krājuma praktizēšanas laikā. 6. klases skolēni aizpildīja pašnovērtējuma skalu lai pārbaudītu vārdu krājuma priekšzināšanas. Tikai izvērtēti skolēnu veidotie digitālie komiksi, lai analizētu, vai digitālā stāstniecība ir palīdzējusi skolēniem vārdu krājuma praktizēšanā. Skolēni aizpildīja anketu, lai uzzinātu viņu viedokli par digitālās stāstniecības iekļaušanu angļu valodas stundās. Rezultāti norāda, ka, veidojot digitālos komiksus, skolēni praktizēja vārdu krājumu. Tika secināts, ka digitālo komiksu veidošanu var izmantot vārdu krājuma praktizēšanai angļu valodas stundās. | |
dc.description.abstract | The topic of the Bachelor’s Thesis is chosen to explore how digital storytelling can be used with Grade 6 students to practise vocabulary in English lessons. A case study was carried out to determine the effectiveness of creating digital comics in the process of English vocabulary practice. Grade 6 students completed a self-report scale to examine their prior vocabulary knowledge. Student-created digital comics were evaluated to analyse whether digital storytelling has helped students practise lexical items. The students completed a questionnaire to discover their opinion on including digital storytelling in English lessons. The results indicate that students practised vocabulary when creating digital comics. It was concluded that digital comic creation can be used to practise vocabulary in English lessons. | |
dc.language.iso | lav | |
dc.publisher | Latvijas Universitāte | |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | |
dc.subject | Izglītības zinātnes | |
dc.subject | digitālā stāstniecība | |
dc.subject | digitālie komiksi | |
dc.subject | angļu valodas vārdu krājuma praktizēšana | |
dc.subject | sākumskolas vecāko klašu skolēni | |
dc.title | Digitālo stāstu stāstīšanas uzdevumi skolēnu vārdu krājuma praktizēšanai angļu valodas stundās 6. klasē | |
dc.title.alternative | Digital Storytelling Activities to Practise Students' Vocabulary in English Lessons for Grade 6 | |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | |