• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • Deutsch 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Einloggen
Dokumentanzeige 
  •   DSpace Startseite
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Dokumentanzeige
  •   DSpace Startseite
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Dokumentanzeige
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Kursantu klausīšanās prasmju attīstīšana krievu valodas kā svešvalodas A1 un A2 līmenī

Thumbnail
Öffnen
299-110653-Sidorova_Elizabete_es21111.pdf (858.8Kb)
Autor
Sidorova, Elizabete
Co-author
Latvijas Universitāte. Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte
Advisor
Stoikova, Tatjana
Datum
2025
Metadata
Zur Langanzeige
Zusammenfassung
Bakalaurā darbā “Kursantu klausīšanas prasmju attīstīšana krievu valodas kā svešvalodas A1 un A2 līmenī” pētījuma mērķis ir attīstīt kursantu klausīšanās prasmes krievu valodā kā svešvalodā A1 un A2 līmenī. Bakalaura darba pētījuma veids ir gadījuma pētījums. Tika izmantotas dažādas datu vākšanas metodes: testēšana, pedagoģiskā novērošana un mācība procesu analīze. Datu ieguves un rezultātu apstrādes metodes ietvēra gan kvalitatīvas, gan kvantitatīvas pieejas: teorijas analīzi, testēšanu (sākotnējo, starpposmu un noslēguma rezultāti), novērošanu, mācību aktivitāšu analīzi un statistikas analīzi. Šīs metodes ļāva izsekot kursantu progresam un izvērtēt pielāgotu mācību metožu ietekmi klausīšanās prasmju attīstībā. Bakalaura darba noslēguma analizēti iegūtie rezultāti, kas liecina par klausīšanās prasmju uzlabošanos, un izstrādāti ieteikumi turpmākai šo prasmju pilnveidei izglītībā.
 
The aim of the bachelor thesis “Enhancing Cadets' Listening Proficiency in Russian as a Foreign Language at A1 and A2 Levels” is to improve the listening proficiency of cadets learning Russian at A1 and A2 levels. The research follows a case study approach. A variety of data collection methods were used, including testing, pedagogical observation, and analysis of the teaching process. Both qualitative and quantitative methods were employed: theoretical analysis, initial, intermediate, and final testing, observation, analysis of learning activities, and statistical analysis. These methods made it possible to track cadet progress and evaluate the effectiveness of adapted teaching strategies in developing listening proficiency. The results demonstrated noticeable improvement in listening skills, and recommendations were proposed for further enhancement of these skills in education.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/71057
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses [11858]

University of Latvia
Kontakt | Feedback abschicken
Theme by 
@mire NV
 

 

Stöbern

Gesamter BestandBereiche & SammlungenErscheinungsdatumAutorenTitelnSchlagwortenDiese SammlungErscheinungsdatumAutorenTitelnSchlagworten

Mein Benutzerkonto

Einloggen

Statistik

Benutzungsstatistik

University of Latvia
Kontakt | Feedback abschicken
Theme by 
@mire NV