• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • русский 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Eksakto zinātņu un tehnoloģiju fakultāte / Faculty of Science and Technology
  • Bakalaura un maģistra darbi (EZTF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Eksakto zinātņu un tehnoloģiju fakultāte / Faculty of Science and Technology
  • Bakalaura un maģistra darbi (EZTF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Objektorientētās dizaina pieejas salīdzinājums ar datu orientēto dizaina pieeju

Thumbnail
Открыть
302-109333-Upitis_Haralds_hu21001.pdf (1.409Mb)
Автор
Upītis, Haralds
Co-author
Latvijas Universitāte. Eksakto zinātņu un tehnoloģiju fakultāte
Advisor
Arnicāns, Guntis
Дата
2024
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
Videospēļu industrijas straujā attīstība 21. gadsimtā ir radījusi pieprasījumu pēc efektīvākas programmatūras arhitektūras. Kā risinājums radies datu orientētais dizains, kuru 2018. gadā savā ekosistēmā ieviesa Unity spēļu dzinējs. Šī bakalaura darba mērķis ir teorētiski izpētīt objektorientētās programmēšanas paradigmas un datu orientētā dizaina pieejas atšķirības, kā arī praktiski salīdzināt abas pieejas Unity vidē, izveidojot simulācijas spēli ar katru no pieejām un novērtējot iegūtos veiktspējas ieguvumus, centrālā procesora kešatmiņas pielietojamību un iespējas realizēt paralēlu programmatūras izpildi uz mūsdienu procesoriem.
 
The rapid growth of the video games industry in the 21st century has created a demand for more efficient software architectures. Data-oriented design has emerged as a solution, which the Unity game engine introduced into its ecosystem in 2018. The aim of this bachelor thesis is to explore theoretically the differences between the object-oriented programming paradigm and the data-oriented design approach, as well as to compare practically the two approaches in the Unity environment by creating a simulation game with each of the approaches and evaluating the resulting performance benefits, the applicability of CPU cache and the feasibility of parallel software execution on modern processors.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/71477
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (EZTF) / Bachelor's and Master's theses [6025]

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

Войти

Статистика

Просмотр статистики использования

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV