• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • English 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Login
View Item 
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Sociālo zinātņu fakultātes noslēguma darbi / Faculty of Social Sciences - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Sociālo zinātņu fakultātes noslēguma darbi / Faculty of Social Sciences - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

"Twitter.com" kā mārketinga instruments: Latvijas kinoteātru profilu analīze

Thumbnail
View/Open
309-21889-Pundure_Elina_ep08176.pdf (1.672Mb)
Author
Pundure, Elīna
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Zandfelde, Dace
Date
2012
Metadata
Show full item record
Abstract
Bakalaura darba „"Twitter.com" kā mārketinga instruments: Latvijas kinoteātru profilu analīze” mērķis ir noskaidrot, kādām mārketinga komunikācijas aktivitātēm tiek izmatoti Latvijas kinoteātru twitter.com profili. Darbs sastāv no teorētiskajām daļām par mārketingu, mārketinga komunikāciju un sociālajiem medijiem, metodoloģijas daļas par kontentanalīzi, aptauju un daļēji strukturēto interviju un no epmīrijas daļas, kurā tiek analizēti pētījumā iegūtie dati. Galvenie secinājumi – kopumā Latvijas kinoteātri twitter.com izmanto kā mārketinga instrumentu, taču novērojamas atšķirības Rīgas kinoteātru twitter.com izmantošanas praksē un citu Latvijas pilsētu kinoteātru izmantošanas praksē. Atslēgvārdi: attiecību mārketings, kinoteātris, sociālie mediji, twitter.com
 
Bachelor paper`s „"Twitter.com" as a marketing tool: profile analysis of Latvian movie theaters” main objective is to find out what marketing communication activities are used for Latvian movie theaters twitter.com profiles. The Bachelor`s paper consists of theoretical literature summary about marketing, marketing communication and social media, the methodological part about content analysis, questionnaire and semi-structured interview, and empirical part where is analyzed study findings. The main conclusion is that generally Latvian movie theaters uses twitter.com as a marketing tool, but there are differences between Riga movie theaters practice and other Latvian cities movie theaters twitter.com practices. Keywords: relationship marketing, movie theater, social media, twitter.com
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/7150
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses [4652]

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV