Show simple item record

dc.contributor.advisorSkudra, Ojārsen_US
dc.contributor.authorKukīte, Aneteen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T10:18:03Z
dc.date.available2015-03-23T10:18:03Z
dc.date.issued2011en_US
dc.identifier.other32365en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/7171
dc.description.abstractBakalaura darba nosaukums: „Globālās mediju sistēmas produkti Latvijā: Forbes, Cosmopolitan un GEO (2009 - 2011)”. Pētnieciskais mērķis: izprast makdonaldizācijas teoriju, piemērot to mediju videi, un izdarīt secinājumus par to, vai un kādā mērā GEO, Cosmopolitan un Forbes franšīzes ir makdonaldizēti mediji. Teorētiskajā daļā aplūkota makdonaldizācijas teorija, kas piešķirs novitāti darbam un jaunu skatījumu uz Forbes, Cosmopolitan un GEO, jo Latvijā vēl nav izmantota. Empīriskajā daļā izmantota virzītā kontentanalīze un daļēji strukturētās intervijas. Darbā izvirzīta pētnieciskā problēma: noskaidrot, vai ikmēneša latviešu valodā izdotie franšīzes žurnāli – Forbes, Cosmopolitan un GEO – ir mediju satura makdonaldizācijas un mediju producēšanas procesa makdonaldizācijas piemēri Latvijas mediju telpā. Noslēgumā gūta apstiprinoša atbilde uz izvirzīto pētniecisko problēmu. Atslēgas vārdi: globalizācija, makdonaldizācija, Forbes, Cosmopolitan, GEO.en_US
dc.description.abstractThe title of bachelor thesis: „Products in global media system in Latvia: Forbes, Cosmopolitan and GEO (2009 – 2011)”. The aim of the research: to understand the theory of mcdonaldization, to adapt it to media setting, and to draw conclusions whether and how much GEO, Cosmopolitan and Forbes franchises are mcdonaldized media. Theoretical part deals with theory of mcdonaldization, which will give novelty to thesis and a new look to Forbes, Cosmopolitan and GEO, because it has not been used in Latvia yet. Empirical part of bachelor thesis was written using directed content analysis and partly structured interviews. The research problem of the thesis: to get to know if monthly Latvian franchise magazines – Forbes, Cosmopolitan and GEO – are examples of media content and media producing process mcdonaldization in Latvian media room. At the end the question of the research problem was confirmed. Key words: globalization, mcdonaldization, Forbes, Cosmopolitan, GEO.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectKomunikācijas zinātneen_US
dc.titleGlobālās mediju sistēmas produkti Latvijā: Forbes, Cosmopolitan un GEO (2009 - 2011)en_US
dc.title.alternativeProducts of global media system in Latvia: Forbes, Cosmopolitan and GEO (2009 - 2011)en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record