Zīmolu komunikācijas novērtējums sociālajos medijos: Latvijas Nacionālās operas un Latvijas Nacionālā simfoniskā orķestra gadījumu analīze
Author
Peslaru, Jūlija
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Stašāne, Lolita
Date
2012Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalaura darba temats ir Latvijas Nacionālās operas (LNO) un Latvijas Nacionālā simfoniskā orķestra (LNSO) zīmolu komunikācija sociālajos medijos.
Darba pētnieciskais jautājums: kā LNO un LNSO zīmolu komunikāciju ietekmē informācijas izvietošanas aktivitāte sociālajos tīklos.
Pētnieciskā daļa sastāv no sekundāro datu analīzes, apkopojot vispārējo informāciju par zīmoliem, daļēji strukturēto interviju analīzes, kvalitatīvās kontentanalīzes un anketēšanas rezultātu analīzes.
Būtiskākā zīmolu komunikācijas problēma: netiek pietiekamā mērā apzināta zīmola vērtība organizācijas darbībā, līdz ar ko trūkst skaidra zīmola satura definējuma un konkrēta, vispārēja un integrēta zīmola komunikācijas plāna.
Atslēgvārdi: integrētā mārketinga komunikācija, sociālie mediji, Latvijas Nacionālā opera, Latvijas Nacionālais simfoniskais orķestris, zīmols. The subject of bachelor thesis is brand communication in social media of Latvian National opera (LNO) and Latvian National symphony orchestra (LNSO).
The main issue of this research is to find out what impact does activities in social media have on brand communication.
Author (1) examines secondary data evaluating brands in context of description of both organisations, (2) uses semi-structured interviews, (3) uses qualitative content analysis to examine communication in social media and (4) analizes the results of questionaire.
The main issue of brand communication is the lack of understanding the role of brand. Brand contents have not been defined and there actually is no brand communication plan in both cases.
Keywords: integrated marketing communications, social media, Latvian National opera, Latvian National symphony orchestra, brand.