Show simple item record

dc.contributor.advisorStašāne, Lolitaen_US
dc.contributor.authorPeslaru, Jūlijaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T10:18:04Z
dc.date.available2015-03-23T10:18:04Z
dc.date.issued2012en_US
dc.identifier.other32986en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/7175
dc.description.abstractBakalaura darba temats ir Latvijas Nacionālās operas (LNO) un Latvijas Nacionālā simfoniskā orķestra (LNSO) zīmolu komunikācija sociālajos medijos. Darba pētnieciskais jautājums: kā LNO un LNSO zīmolu komunikāciju ietekmē informācijas izvietošanas aktivitāte sociālajos tīklos. Pētnieciskā daļa sastāv no sekundāro datu analīzes, apkopojot vispārējo informāciju par zīmoliem, daļēji strukturēto interviju analīzes, kvalitatīvās kontentanalīzes un anketēšanas rezultātu analīzes. Būtiskākā zīmolu komunikācijas problēma: netiek pietiekamā mērā apzināta zīmola vērtība organizācijas darbībā, līdz ar ko trūkst skaidra zīmola satura definējuma un konkrēta, vispārēja un integrēta zīmola komunikācijas plāna. Atslēgvārdi: integrētā mārketinga komunikācija, sociālie mediji, Latvijas Nacionālā opera, Latvijas Nacionālais simfoniskais orķestris, zīmols.en_US
dc.description.abstractThe subject of bachelor thesis is brand communication in social media of Latvian National opera (LNO) and Latvian National symphony orchestra (LNSO). The main issue of this research is to find out what impact does activities in social media have on brand communication. Author (1) examines secondary data evaluating brands in context of description of both organisations, (2) uses semi-structured interviews, (3) uses qualitative content analysis to examine communication in social media and (4) analizes the results of questionaire. The main issue of brand communication is the lack of understanding the role of brand. Brand contents have not been defined and there actually is no brand communication plan in both cases. Keywords: integrated marketing communications, social media, Latvian National opera, Latvian National symphony orchestra, brand.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectKomunikācijas zinātneen_US
dc.titleZīmolu komunikācijas novērtējums sociālajos medijos: Latvijas Nacionālās operas un Latvijas Nacionālā simfoniskā orķestra gadījumu analīzeen_US
dc.title.alternativeBrand communication evaluation in social media: The Latvian National Opera and The Latvian National Syphony Orchestra case studiesen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record