Now showing items 1-3 of 3

    • Mārketinga kompleksa elementi viesnīcā "Baltvilla". 

      Feldmane, Agrita (Latvijas Universitāte, 2016)
      Bakalaura darba izvēlētais temats ir Mārketinga kompleksa elementi viesnīcā “Baltvilla”. Bakalaura darba mērķis ir, balstoties uz teorētiskām un praktiskām atziņām par mārketinga kompleksa elementiem specifiskajā pakalpojumu ...
    • SIA DeLaval apgrozījuma ietekmējošo faktoru novērtējums 

      Majors, Mārtiņš (Latvijas Universitāte, 2021)
      Bakalaura darba tēma “SIA DeLaval apgrozījuma ietekmējošo faktoru novērtējums”. Jebkura uzņēmējdarbība ir orientēta uz maksimālas peļņas iegūšanu, tirgus daļas saglabāšanu vai paplašināšanu, ilgstošu attīstības iespēju ...
    • SIA “Ervi I” mārketinga kompleksa analīze un pilnveides iespējas 

      Bože, Beāte (Latvijas Universitāte, 2019)
      Kvalifikācijas darba temats ir SIA “Ervi I” mārketinga kompleksa analīze un pilnveides iespējas. Kvalifikācijas darba mērķis: pamatojoties uz teorijas atziņām par mārketinga kompleksu, izpētīt SIA “Ervi I” mārketinga ...