Browsing Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte / Faculty of Business, Management and Economics by Subject "Cena"
Now showing items 1-3 of 3
-
Mārketinga kompleksa elementi viesnīcā "Baltvilla".
(Latvijas Universitāte, 2016)Bakalaura darba izvēlētais temats ir Mārketinga kompleksa elementi viesnīcā “Baltvilla”. Bakalaura darba mērķis ir, balstoties uz teorētiskām un praktiskām atziņām par mārketinga kompleksa elementiem specifiskajā pakalpojumu ... -
SIA DeLaval apgrozījuma ietekmējošo faktoru novērtējums
(Latvijas Universitāte, 2021)Bakalaura darba tēma “SIA DeLaval apgrozījuma ietekmējošo faktoru novērtējums”. Jebkura uzņēmējdarbība ir orientēta uz maksimālas peļņas iegūšanu, tirgus daļas saglabāšanu vai paplašināšanu, ilgstošu attīstības iespēju ... -
SIA “Ervi I” mārketinga kompleksa analīze un pilnveides iespējas
(Latvijas Universitāte, 2019)Kvalifikācijas darba temats ir SIA “Ervi I” mārketinga kompleksa analīze un pilnveides iespējas. Kvalifikācijas darba mērķis: pamatojoties uz teorijas atziņām par mārketinga kompleksu, izpētīt SIA “Ervi I” mārketinga ...