Show simple item record

dc.contributor.advisorGeikina, Laimaen_US
dc.contributor.authorVasenkova, Sņežanaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T10:44:56Z
dc.date.available2015-03-23T10:44:56Z
dc.date.issued2009en_US
dc.identifier.other11788en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/7324
dc.description.abstractDarba autors: Sņežana Vasenkova. Darba tēma: Korekcijas – attīstošās mācību programmas izstrāde ētikā bērniem ar speciālām vajadzībām 1. – 3. klasē. Darba veids: diplomdarbs. Studiju programma: Reliģijas un ētikas skolotāja profesionālo studiju programma. Darba zinātniskais vadītājs: Laima Geikina, Dr. paed. Darba apjoms: 72 lpp., 17 bibliogrāfiskie nosaukumi, 8 pielikumi. Atslēgas vārdi: Valsts vispārējās izglītības standarts, izglītības programma, mācību priekšmetu programma. Pētījuma mērķis: apzināt un izanalizēt speciālās izglītības attīstības tendences Latvija, izglītības saturu, valsts pamatizglītības standarta piemērotību bērniem ar speciālām vajadzībām; izstrādāt mācību programmas ētikā bērniem ar speciālam vajadzībām strukturālās pamatnostādnes. Darba saturs: Tam ir trīs daļas: 1. Speciālā izglītības sistēma Latvijā. 2. Speciālās izglītības programmas. 3. Mācību priekšmetu programmas veidošanas principi. Pētījuma metodes: teorētiskās izpētes metodes, empīriskās izpētes metodes. Darba rezultāti: raksturota izglītības reforma Latvijā, izpētītas īstenojamās izglītības programmas skolā; noskaidrotas izglītības programmas un mācību programmas pēctecība; izveidoti mācību programmas veidošanas principi; apkopoti un analizēti anketēšanas dati par valsts izglītības standartu piemērotību bērniem ar speciālām vajadzībām; izstrādāta korekcijas – attīstošās mācību programma ētikā bērniem ar speciālām vajadzībām 1. – 3. klasē. Darba izmantojamība: speciālo skolu un vispārizglītojošo skolu ētikas stundās 1. - 3. klasē.en_US
dc.description.abstractAuthor of work: Sņežana Vasenkova. Theme of the work: Developing - remedial study program development in ethic for 1 – 3rd form children with special needs. Type of work: Diploma paper. Study program: Professional study program of religion end ethic teacher. Scientific manager of the work: Laima Geikina, Dr. Paed. Amount of the work: 72 pages, 17 bibliographical names, 8 appendixes. Key words: state general education standard, education program, study program. Aim of the research: To realize and analyze development tendencies of special education in Latvia, education content, state standard of elementary education adequacy for children with special needs; to develop structural guidelines of study program in ethic for children with special needs. Content of the work: It has three parts: 1. Special education system in Latvia. 2. Special education programs. 3. Study programs formation principles. Methods of research: theoretical research methods, empirical research methods. Results of the work: described education reform in Latvia, explored education programs at school, identified education and study programs` succession; developed study programs building guidelines, summarized and analyzed questionnaire data about state education standard succession for children with special needs; developed developing-remedial study program in ethic for 1- 3rd form children with special needs. Use of the works: 1 – 3rd form ethic lessons in special and mainstream schools.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPedagoģijaen_US
dc.titleKorekcijas - attīstošās mācību programmas izstrāde ētikā bērniem ar speciālām vajadzībām 1. - 3. klasēen_US
dc.title.alternativeDeveloping - remedial study program development in ethic for 1st - 3rd form children with special needsen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record