Search
Now showing items 1-10 of 2923
Dāvināšana kā patērēšanas kultūras iezīme. Rokas pulksteņu iegādes ietekmējošie faktori
(Latvijas Universitāte, 2016)
Bakalaura darba tēma ir ‘’Dāvināšana kā patērēšanas kultūras iezīme. Rokas pulksteņu iegādes ietekmējošie faktori’’. Darba mērķis ir noskaidrot, kā cilvēki izvēlas dāvanas, kādi ir noteicošie kritēriji dāvanu izvēlē un vai ...
Vērtību izmantojums zīmolvedībā ekonomiskās krīzes laikā: Madara un Lāči piemērs
(Latvijas Universitāte, 2011)
Bakalaura darba „Vērtību izmantojums zīmolvedībā ekonomiskās krīzes apstākļos: Madara un Lāči piemēri” mērķi ir noskaidrot, kādas vērtības ir ietvertas Madara un Lāči zīmolos un kā abi zīmoli tās pierāda savā ikdienas darbā ...
Viļa Lāča reprezentācija latviešu presē (1988 - 2004)
(Latvijas Universitāte, 2012)
Bakalaura darba mērķis ir atsegt, to kā latviešu presē laikposmā no 1988. līdz 2004. gadam tiek reprezentēts rakstnieks un politiķis Vilis Lācis.
Teorija aplūko sociālo atmiņu, reprezentāciju, ietver Viļa Lāča personības ...
Bibliotēku elektroniskie resursi bērniem: kvalitāte un lietotāju apmierinātība
(Latvijas Universitāte, 2013)
Mūsdienās bibliotēkām ir ļoti svarīgi nodrošināt bērnu lietotāju grupai kvalitatīvus elektroniskos pakalpojumus, jo ar katru dienu bērni aizvien vairāk izmanto internetu un informācijas tehnoloģijas, taču tajā pašā laikā ...
Virsniecības loma mūsdienu demokrātijā
(Latvijas Universitāte, 2016)
Bakalaura darba nosaukums: Virsniecības loma mūsdienu demokrātijā Bakalaura darbā tiek apskatīta civili militāro attiecību piemērošanas iespējas konfliktsituācijas apstākļos. Esošais teorētiskais rāmis analizē virsniecības ...
LTV7 kā sporta kanāla reputācijas aspekti auditorijas vērtējumā
(Latvijas Universitāte, 2010)
Izstrādātā bakalaura darba tēma ir LTV7 kā sporta kanāla reputācijas aspekti auditorijas vērtējumā. Bakalaura darba ietvaros tiks noskaidrots patērētāja, t.i., skatītāju vērtējums šiem reputācijas aspektiem, kas izvēlēti ...
Jauniešu sevis prezentēšana atšķirīgām auditorijām sociālo tīklu portālos
(Latvijas Universitāte, 2011)
Interneta videi ir raksturīga informācijas, kas reiz ir ievietota internetā, tālākas izplatības nekontrolējamība. Neskatoties uz to, sociālo tīklu portālos tiek publicēts ievērojams personiskas un sensitīvas informācijas ...
Jūrmalas mūzikas pasākumu ietekme uz vietējo tūrismu(2010-2015)
(Latvijas Universitāte, 2015)
Bakalaura darba tēma ir “Jūrmalas mūzikas pasākumu ietekme uz vietējo tūrismu (2010- 2015)”. Darba mērķis ir noskaidrot, kā mūzikas pasākumi ietekmē vietējā tūrisma attīstību Jūrmalā.
Darbs sastāv no teorētiskās, ...
Mārketinga kampaņa "Meteorīts" Mazsalacā: Tele2 lietotāju uzvedības stratēģija
(Latvijas Universitāte, 2010)
Darba nosaukums ir „Mārketinga kampaņa „Meteorīts” Mazsalacā: Tele2 lietotāju uzvedības stratēģija”. Pētījums tiek veikts, lai noskaidrotu, kāda ir Tele2 lietotāju attieksme pret Tele2 kā zīmolu un rīcība šīs kampaņas ...
Lata diskurss valsts neatkarības atjaunošanas periodā: latviešu preses analīze (1990–1993)
(Latvijas Universitāte, 2014)
Maģistra darba “Lata diskurss valsts neatkarības atjaunošanas periodā: latviešu preses analīze (1990–1993)” mērķis ir atklāt Latvijas lata diskursu latviešu presē tā ieviešanas laikā un izzināt, vai/kā tam piešķir nacionālās ...