Show simple item record

dc.contributor.advisorKusiņš, Gunārsen_US
dc.contributor.authorLapiņš, Elvissen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Juridiskā fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T12:33:17Z
dc.date.available2015-03-23T12:33:17Z
dc.date.issued2014en_US
dc.identifier.other41420en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/8652
dc.description.abstractSaziņa ir komunikācijas veids starp dažāda tiesiskā stutusa personām, kas nepieciešama tiesisko attiecību regulēšanai. Nereti saziņai tiek izmantota arī reklāma. Komersantiem ir diezgan plašas izvēles iespējas kā reklamēt savu preci vai pakalpojumu un viens no to veidiem ir drukāti, neadresēti sūtījumi, jeb skrejlapas. Šobrīd skrejlapu nekontrolētā izplatība ir nokļuvusi sabiedrības redzeslokā kā problēma, kura skar kā vidi, tā arī sabiedrības privātās intereses un visbeidzot arī pasta sūtījumu drošumu, tāpēc gan valsts, gan sabiedrības līmenī ir notikuši mēģinājumi cīnīties ar šo problēmu. Darbā autors pēta pastkastītes kā privātīpašuma subjektu un ar sabiedrības viedokļa palīdzību noskaidro tās attieksmi pret skrejlapu ierobežošanu, kā arī analizē jau notikušos mēģinājumus to ierobežot. Atslēgvārdi: pastkaste, privātīpašums, ierobežojums, reklāma, cilvēktiesības.en_US
dc.description.abstractInteraction is a form of communication in order to adjust legal relationship between persons of different legal status. Advertising is often used as part of interaction. Merchants have quite a wide range of choice how to advertise their product or service and one of the ways is printed unaddressed items, or flyers. At present, the uncontrolled spread of the flyers has come into public scrutiny as a problem that affects the environment as well as private interests of the community, and finally, mail security. So both the national and community level have sought to tackle the problem. The author explores the mailbox as a private entity and through public opinion tries to clarify its attitude to the limitation of the flyer distribution, as well as analyzes efforts already taken to contain it. Keywords: mailbox, private property, constraint, advertisement, human rights.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectJuridiskā zinātneen_US
dc.titleReklāmu un skrejlapu izplatīšanas ierobežošanas pieļaujamība pastkastēsen_US
dc.title.alternativePossibility of posters and flyers distribution coustraints in mailboxesen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record