Show simple item record

dc.contributor.advisorLazdiņš, Jānisen_US
dc.contributor.authorBruģe, Zojaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Juridiskā fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T12:49:08Z
dc.date.available2015-03-23T12:49:08Z
dc.date.issued2012en_US
dc.identifier.other38061en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/9220
dc.description.abstractMaģistra darbs ir veltīts studenta tiesībām uz taisnīgu vērtējumu. Pētījums ir mēģinājums juridiski analizēt ar izglītības procesu saistītus tiesību avotus, kā rezultātā pievēršot uzmanību izglītības jomas tiesiskajam regulējumam. Maģistra darbs kļūst par atskaites punktu turpmākai zinātniskai darbībai. Pētījuma rezultātā autore secina, ka studējošo tiesības uz taisnīgu vērtējumu kopumā tiek nodrošinātas, tomēr tiesiskā regulējumā pastāv dažas nepilnības. Tāpēc maģistra darbā tiek izvirzītās tādas tēzes aizstāvēšanai kā: •Vērtēšanai jāsekmē studenta attīstība. To var panākt ar vērtēšanas kritēriju, vērtējuma un pieļautu kļūdu izskaidrošanu, jo tas sekmē uzticību par saņemtas atzīmes (vērtējuma) taisnīgumu. •Izglītības tiesību nostiprināšana sekmētu izglītības jomas tiesiskā regulējuma sistematizēšanu, izglītības kvalitātes paaugstināšanu un tiesību doktrīnas attīstību.en_US
dc.description.abstractMaster’s thesis is devoted about student rights on fair assessment (evaluation). Research is an attempt to analyze the sources of law that are connected with education process, as a result focusing attention on education legislation. Master's thesis becomes the starting point for further scientific activity. Result of the research author concludes that students rights to a fair assessment is being secured, however, in the legal framework, there are some weaknesses. Therefore, author puts forward for defense such thesis as: •Assessment should encourage students development. This can be achieved with explanation of evaluation criterias, assessment and admitted mistakes, because it encourages the confidence, that received assessment is fair. •Strengthening of educational law promote the education legislation systematization, education quality raising and development of legal doctrine.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectJuridiskā zinātneen_US
dc.titleTiesības uz taisnīgu vērtējumu studiju procesāen_US
dc.title.alternativeMaģistra darbsen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record