• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • русский 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • Humanitāro zinātņu fakultāte / Faculty of Humanities
  • Bakalaura un maģistra darbi (HZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • Humanitāro zinātņu fakultāte / Faculty of Humanities
  • Bakalaura un maģistra darbi (HZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Intertekstualitāte reklāmās

Thumbnail
Открыть
306-12596-Atvase_Ieva_BalF040007.pdf (741.3Kb)
Автор
Atvase, Ieva
Co-author
Latvijas Universitāte. Filoloģijas un mākslas zinātņu fakultāte
Advisor
Lokmane, Ilze
Дата
2009
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
2 Anotācija Darbā aplūkota intertekstualitātes nozīme reklāmas tekstu lingvistiskās pragmatikas aspektā. Konstatēts, kādi intertekstualitātes veidi tiek izmantoti Latvijas plašsaziņas līdzekļos publicētajās reklāmās, kāda ir to iedarbība uz adresātu un kādi ekspresīvi valodas līdzekļi tiek izmantoti, lai piesaistītu adresāta uzmanību un pārliecinātu par vēstījuma patiesumu. Darbā ir trīs nodaļas, kurās tuvāk apskatīta reklāmas vēsture, būtība un funkcijas, saikne ar dažādiem mākslas veidiem, kā arī reklāmas teksta pragmatiskie aspekti. Analizēts ir gan reklāmas teksta saturs, gan forma. Uzmanība pievērsta ne vien reklāmas tekstam, bet arī vizuālajam un muzikālajam noformējumam, jo arī tie mēdz veidot intertekstuālās saites. Atslēgvārdi: adresants, adresāts, intertekstualitāte, pragmatika, reklāma
 
The paper investigates the importance of intertextuality in the aspect of linguistic pragmatics of advertisement texts. It deals with the ways of intertextuality used in advertisements published in the Latvian mass media, their influence on addressee and what expressive means of language are being used to attract the addressee's attention and convince him/her about the sincerity of the message. The paper consists of three chapters which deal with the history, essence and functions of an advertisement, its link with different kinds of art, as well as with the pragmatic aspects of the advertisement text. Both the content and the form of the advertisement text is being analysed. Attention is paid not only to the text of the advertisement but also to its visual and musical design, because they can also create an intertextual link. Key words: adresants, adresāts, intertekstualitāte, pragmatika, reklāma
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/9331
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (HZF) / Bachelor's and Master's theses [4129]

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

Войти

Статистика

Просмотр статистики использования

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV