Sociālo zinību mācību priekšmetu loma adaptācijas procesa veicināšanā 1. klasē
Автор
Kļaviņa, Jana
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Vociša, Rūta
Дата
2008Metadata
Показать полную информациюАннотации
Sociālās zinības ir stundas, kurās skolēni var mācīties sadarboties un socializēties. Šis priekšmets varētu palīdzēt veidot klases kolektīvu, skolēniem labāk iepazīt vienam otru, tādēļ diplomdarbā analizēšu un pētīšu sociālo zinību mācību priekšmeta lomu adaptācijas procesa veicināšanu 1.klasē.
Diplomdarba hipotēze – ja tiks izstrādāta adaptācijas procesa programma 1.klasei izmantojot sociālo zinību mācību priekšmetu, tad adaptācijas process 1.klases skolēniem noritēs pozitīvāk.
Diplomdarba mērķis – izzināt sociālo zinību mācību priekšmetu lomu adaptācijas procesā 1.klasē.
Diplomdarbs sastāv no divām daļām- teorētiskās un pētnieciskās.
Darba apjoms 62 lpp. Diplomdarbā ir 8 tabulas, 19 attēli, 5pielikumi un izmantoti 28 literatūras avoti. During social science lessons pupils can learn to cooperate and socialize. This subject could help to form the class collective, help the pupils to learn more about each other. That is why I am going to analyze and study the role of the subject of social science in the encouraging of the adaptation process in grade 1.
Hypothesis of the diploma paper – if a programme of the adaptation process in grade 1 is developed making use of the subject of social science, then the adaptation process for grade 1 will be more positive.
Aim of the diploma paper – to find out the role of the subject of social science in the adaptation process in grade 1.
Diploma paper consists of two parts – theoretical and research.
Volume of the paper is 62 pages. Diploma paper contains 8 tables, 19 pictures, 5 addenda. 28 literature sources have been made use of..