Mācību motivācijas veidošana dabas zinību stundās 1. klasē
Author
Ločmele, Ritma
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Berķe, Anita
Date
2008Metadata
Show full item recordAbstract
Dabaszinības ir mācību priekšmets ar plašām vispārizglītojošām iespējām. Noteicoša loma dabaszinību sekmīgai apguvei ir skolēnu motivācijai un iztēlei.
Diplomdarba mērķis ir izzināt mācību motivācijas specifiku sākumskolas 1. klasē un dabaszinību priekšmetu stundās un izstrādāt ieteikumus mācīšanās motivācijas veicināšanai.
Diplomdarbā ir analizēta literatūra par mācīšanās motivāciju, izvērtēta dabaszinību priekšmeta būtība sākumskolā un izstrādāti ieteikumi mācīšanās motivācijas veicināšanai.
Darbā ir izmantotas tādas pētīšanas metodes kā pedagoģiskās, psiholoģiskās literatūras atlase un analīze, pedagoģiskā novērošana, anketēšana.
Diplomdarbā ietverti 18 attēli, 9 tabulas, 5 pielikumi un 27 izmantotās literatūras avoti. Science is a school subject with broad educational possibilities. Children`s motivation an imagination have a very important role for successful acquiring of Science.
The aim of the diploma work is to acknowledge the features of learning motivation in the 1st form of primary school at science lessons and work out recommendations for promoting the motivation of learning.
The author analyses the literature about learning motivation, evaluates the basis of the subject of Science at primary school and gives the recommendations for the motivation of learning. Such methods of investigation as the analysis and selection of psychological literature, pedagogical observation and questionnairing have been used in the work.
The diploma work contains 18 pictures, 9 tables, 5 supplements, 27 sources of literature.