Show simple item record

dc.contributor.advisorŠūmane, Ilzeen_US
dc.contributor.authorEglīte, Jekaterinaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:01:17Z
dc.date.available2015-03-23T13:01:17Z
dc.date.issued2008en_US
dc.identifier.other10258en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/9848
dc.description.abstractDiplomdarbs ir izstrādāts par tēmu „Skolēnu savstarpējo attiecību kultūru pilnveide, izmantojot kooperatīvo mācīšanos, 1.klasē”. Teorētiskajā daļā ir apskatītas teorētiskās nostātnes par savstarpējo attiecību kultūras pilnveidošanas iespējām, par kooperatīvās mācīšanās izmantošanu pedagoģiskajā procesā, ar ieskatu kooperatīvās mācīšanās attīstības vēsturē, kooperatīvās mācīšanās raksturojumu, dažādu kooperatīvās mācīšanās paņemienu izmantošanu mācību procesā. Praktiskajā daļā ir veikta skolēnu savstarpējo attiecību kultūras līmeņa izzināšana, skolotāju pieredze un izstrādāti mācību stundu plāni, kurus eksperti ir atzinuši par atbilstošiem darbam sākumskolēnu, 1.klases, savstarpējo attiecību kultūras pilnveidošanai, izmantojot kooperatīvo mācīšanos, kā mācību metodi. Diplomdarbā izmantotas šādas pētīšanas metodes: teorētiskās literatūras analīze, pedagoģiskā novērošana, anketēšana, intervija, ekspertatzinuma metode.en_US
dc.description.abstractThe Theme of the Diploma Paper is „The Improvement of Students’ Culture of Interaction by Using Cooperative Learning in Grade 1”. The Theoretical Part consists of the theoretical believes about the possibilities to improve the culture of interaction, the usage of cooperative learning in educational process, as well as an overview of the history and the description of cooperative learning, and the usage of different methods of cooperative learning in the learning process. The Practical Part includes a survey about the students’ level of the culture of interaction, teachers’ experiences and developed lesson plans which are approved by specialists to use in the classroom of primary school, grade 1, to improve the culture of interaction by using cooperative learning as the method. The research methods used in this Diploma Paper were as follows: the analyses of theoretical literature, observation, survey, interview, expert-approval method.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPedagoģijaen_US
dc.titleSavstarpējo attiecību kultūras pilnveidošanas iespējas mācību procesā 1.klasē, izmantojot kooperatīvo mācīšanosen_US
dc.title.alternativePossibilities of improving the culture of mutual relations in the teaching/learning process in Grade 1, using the cooperative learningen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record