Show simple item record

dc.contributor.advisorMargeviča- Grinberga, Ievaen_US
dc.contributor.authorZute, Lindaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:01:19Z
dc.date.available2015-03-23T13:01:19Z
dc.date.issued2009en_US
dc.identifier.other10898en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/9858
dc.description.abstractBakalaura darbā pētīts kā kritiskās domāšanas izmantošana veicina 5-6 gadīgu bēr¬nu so¬ci¬ālo ie¬ma¬ņu un pras¬mju at¬tīs¬tī¬bas lī¬me¬ni. Bakalaura darba autore: Linda Zute Šī darba tēma aktuāla, jo sociālās prasmes bērns sāk izkopt pirmsskolas vecumā, 5-6 gadīgu bērnu darbīgums, zinātkāre rada apstākļus kritiskās domāšanas attīstībai, kritiskās pedagoģijas izmantošanai. Pētot bakalaura darba tēmu autore iepazinusies ar psihologu E .Eriksona, A. Vorobjova, I. Puškareva, G. Svences, pedagogu H. Gudjona, V. Zelmeņa, D. Dzintares, D. Lieģenieces, A. Šponas, R. Andersones, V. Golubinas. Ar kritiskās domāšanas idejām Dž. Djūija, Z. Rubenes u.c. autoru darbiem. Bakalaura darbā tiek atklāts, kā izmantojot pedagoģiskajā darbā kritisko domāšanu veicinošas metodes attīstīt bērnu sociālās prasmes pirmsskolas izglītības iestādē. Darba apjoms: 54 lpp., Darba struktūra: ievads, 3 nodaļas, nobeigums, 49 literatūras avoti , 3 tabulas, 7 attēli, 5 pielikumi.en_US
dc.description.abstractIn this bachelor work there was researched how the use of critical thinking enables the development of 5-6 years old children’s social skills. The author of the bachelor paper: Linda Zute. The theme of this paper is actual in nowadays because in the preschool age kids are starting to accomplish their social skills. Their activity and curiosity creates perfect circumstances for the development of critical thinking and also for the use of critical pedagogy. While studying the bachelor work the author got acquainted with works and ideas of such psychologists as E. Eriksons, A. Vorobjovs, I. Puškareva, G. Svence and pedagogues as H. Gudjona, V. Zelmeņa, D. Dzintares, D. Lieģenieces, A. Šponas, R. Andersones, V. Golubinas. The author also read the works of critical thinking written by Dž. Djūijs, Z. Rubene and others. This bachelor paper reveals how to expand children’s social skills in preschool institution using the methods developing critical thinking. The paper consists of: 54 pages. The structure of paper: introduction, 3 chapters, conclusion, 49 sources of reference, 3 tables, 7 images and 5 enclosures.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPedagoģijaen_US
dc.titleKritiskās domāšanas izmantošana 5-6 gadīgo bērnu sociālo prasmju attīstības veicināšanā pirmsskolas izglītības iestādēen_US
dc.title.alternativeThe use of critical thinking in promoting the development of social skills of 5-6 years old children at preschoolen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record