Show simple item record

dc.contributor.advisorDimdiņš, Ģirtsen_US
dc.contributor.authorVasiļevska-Nesbita, Ineseen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:01:23Z
dc.date.available2015-03-23T13:01:23Z
dc.date.issued2009en_US
dc.identifier.other13409en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/9886
dc.description.abstractBakalaura darba mērķis bija noskaidrot, vai pastāv studentu dzimuma atšķirības vīriešu un sieviešu dzimuma docētāju novērtējumos. Pētījumā piedalījās 120 Latvijas Universitātes studenti- 60 sieviešu dzimuma un 60 vīriešu dzimuma. Respondentu vecums: 20-30 gadi. Tika izmantota aptauja, kas sastāvēja no trīs daļām- demogrāfiskie dati, kursa apraksta, novērtējuma anketa, kura tika izveidota, lai noteiktu, vai pastāv studentu dzimumu atšķirības vīriešu un sieviešu dzimuma docētāju novērtējumos. Rezultāti norādīja, ka studenti nenovērtē sieviešu un vīriešu dzimuma docētājus atšķirīgi. Iegūtie dati atspoguļo studentu attieksmi pret docētāju pamatojoties uz kursa aprakstu, nevis studentu attieksmi pret docētāju reālajā vidē. Atslēgas vārdi: stereotipi, dzimumsen_US
dc.description.abstractThe target of this bachelor paper was to clarify and examine the interactions of gender, teaching style on students’ perceptions of profesors teaching. The effect of professor's gender and teaching style on students' evaluations of course syllabi. In the research participated 20-30 years old students- 60 women and 60 men. Was used questionnaire which included three parts- demographics, syllabus, inquary, which was made to determine, does professor’s gender impact students’ evaluations. Research results shows that there aren’t significant student gender differences in professors’s evaluations. Results from this study shows students’ first exposure to the syllabi and professor, not attitude to actual professors. Key words: stereotypes, genderen_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPsiholoģijaen_US
dc.titleKursa aprakstā minētā docētāja dzimuma un pasniegšanas stila ietekme uz docētāju vērtējumu vīriešu un sieviešu studentu grupāen_US
dc.title.alternativeThe effect of professor's gender and teaching style on students' evaluations of course syllabien_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record